• 26-09-2014, 11:49:45
    #64
    Sessiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel düşünmüşünde işte showtv yi özgünleştir skypeden yaz bana alnından öpecem ama bozmadan renkleri şemayı
    Şimdi hacı özellikle simetrik resimlerde mirror iyi olmuyor.Birde yazılı olunca hiç olmuyor.Tamamen özgün olmasada hiç yoktan yine bir şey üretsek bence başarılıdır.
  • 26-09-2014, 11:52:19
    #65
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Çok teşekkürler Rabbim yâr ve yardımcınız olsun.

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 26-09-2014, 16:30:18
    #66
    Hacı text değilde bir de logo koymayı yaparsan alnından öperim ps çok vaktimi alıyor
  • 26-09-2014, 17:29:28
    #67
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hocam,yorumunuzu okudum ve şunu anladım.1. programın tam olarak çalışma prensibini anlamamışsınız. 2. google sadece boyut değiştirmeyle zaten resimleri yakalıyor. 3. sabit bir renk filitresi atmıyoruz resimlere yani siyah beyaz kırmızı vs resim üretmiyoruz.
    4. tamamen özgünlük gibi kaygım da yok.Ama webmaster arkadaşlar için faydalı bir şey olarak yaptım.
    Hocam üslubumu mazur görün.Gerçekten emeğinize sonsuz saygım var.Ben sadece konunuzun 2 resim arasında renk değişikliği görememiştim.Mesela ben bir resmi orjinalleştirmek için Photoshop 'ta kendi hazırladığım Actions 'ları kullanıyorum.Burada da renk,ışık ayarıyla kesinlikle oynuyorum.Fotoğrafın orjinalliği biraz bozuluyor olabilir fakat özgün yeni bir fotoğraf veriyor.Şu ana kadar kesme ve boyutlandırmayla özgün olacağını düşünen arkadaşlara ne kadar atıfta bulunduysam da bildiklerini okudular.Sizin başlığa da o gözle bakmışım.Tekrar özür diliyorum üslubumdan dolayı.Gerçekten böyle bir emeği taşlamak haddime değil.İyi forumlar.
  • 26-09-2014, 17:32:32
    #68
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Gayet işe yarar bir uygulama.Yöntemi programlaştırma fikrinizi takdir ettim.Başarılar...
  • 26-09-2014, 21:25:40
    #69
    mcatakcin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam üslubumu mazur görün.Gerçekten emeğinize sonsuz saygım var.Ben sadece konunuzun 2 resim arasında renk değişikliği görememiştim.Mesela ben bir resmi orjinalleştirmek için Photoshop 'ta kendi hazırladığım Actions 'ları kullanıyorum.Burada da renk,ışık ayarıyla kesinlikle oynuyorum.Fotoğrafın orjinalliği biraz bozuluyor olabilir fakat özgün yeni bir fotoğraf veriyor.Şu ana kadar kesme ve boyutlandırmayla özgün olacağını düşünen arkadaşlara ne kadar atıfta bulunduysam da bildiklerini okudular.Sizin başlığa da o gözle bakmışım.Tekrar özür diliyorum üslubumdan dolayı.Gerçekten böyle bir emeği taşlamak haddime değil.İyi forumlar.
    Özür dilemene gerek yok konuya baktım tam net bir anlatım yapmamışım hata bende.Program boyut değiştiriyor ,renk değiştirmiyor.Birde resmin aynada hani ters görüntüsü olurya onu alıyor.Zaten o aynada oluşan görüntüyle özgün resim oluşturmaya çalıştım.Birde üstüne yazı atılıyor...

    Dediğin gibi resmin orjinalliğini bozmak gerek bu işi ışık renk herşeyi oynamak gerek.
    • guttsay
    • fguclu
    • Eyupoglu
    guttsay, fguclu ve Eyupoglu bunu beğendi.
    3 kişi bunu beğendi.
  • 03-10-2014, 09:44:16
    #70
    tebrikler elinize sağlık birde benim yalan olan bot projeme el atsanız ???
  • 03-10-2014, 13:07:20
    #71
    guttsay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tebrikler elinize sağlık birde benim yalan olan bot projeme el atsanız ???
    hangi proje o
  • 03-10-2014, 13:24:28
    #72
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hangi proje o
    hocam google images botum var. bu masaüstü programını o bota uygulayabilir misiniz? eğer varsa imkanınız fiyat bekliyorum hemen işlemlere başlayabiliriz.