• 12-01-2014, 21:02:54
    #37
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hocam elinize sağlıkta. Biraz daha büyük yazabilme şansımız varmı?
  • 12-01-2014, 21:26:25
    #38
    GitarSolo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam elinize sağlıkta. Biraz daha büyük yazabilme şansımız varmı?
    Elbette var ama bir 3 hafta masaüstümden uzak kalıcam o sürede ekleyemem içinde aslında büyük yazma hazır olarak var ama programa yansıtmadım.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:26:25 -->-> Daha önceki mesaj 21:22:34 --

    fuzinnes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üstad evimdeki pcye yükleyemedim sitenizden. Bir sorun mu var acaba yoksa benim evdeki pc demi sorun var ?
    Bilemiyorumki şimdi hiç mi dosya inmedi yoksa yine güvenli değil diye win8 mi çalıştırmadı.Şu an başka pc den denedim sorun yok gibi.
    • GitarSolo
    GitarSolo bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 14-01-2014, 18:41:52
    #39
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hocam ciddi manada orjinalleşen resimleri script kabul etmiyor çok ilginç sunucuya yüklereken Something went wrong. Don't worry, we will fix it soon. yazıyor anlamadım bir türlü
  • 14-01-2014, 18:51:19
    #40
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Program resmi yatay olarak çeviriyor.Buda tabi yazılı resimlerde bazılarında sorun olabilir.Birde %80 küçültüyor.Resmi bozmucak bir filtrede bulursam eklerim.Programı arada çalıştırmanız yeterli güncellemeyi almak için.Bu asıl düşündüğüm programın küçük parçası internetten istediğimiz sitenin tüm içeriğini çekicek ,yazıları resimleri orjinalleştiricek wordpress e atabilicek bir program düşünüyorum.Bu da onun bir ayağı oluyor.Tabi daha çok çalışmam gerek.
    Hocam birde bu işlermi yaparken yazıları özgünleştirise var ya uff
  • 14-01-2014, 18:53:41
    #41
    Enteresan gerçekten masaüstünde bu resimler açılıyor demi
  • 14-01-2014, 18:57:02
    #42
    internetten bulduğum resimlerde denedim hata verdi, oyunun içerisinden screen aldım yine aynı sonra orjinalleştiridiğim resimi faststone resizer programı ile boyutlarını değiştirmesem bile bir girdi çıktı yaptım düzeldi normal yüklendi, masaüstünde normal açılıyor sıkıntı yok normalde, ilginç bi durum
  • 14-01-2014, 19:00:31
    #43
    dapzar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam birde bu işlermi yaparken yazıları özgünleştirise var ya uff
    Özgünleştirme sistemi tamam biraz gelişmesi gerekiyor

    https://www.r10.net/google-optimizasy...-hediyesi.html

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:00:31 -->-> Daha önceki mesaj 18:58:02 --

    sehriatlantis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    internetten bulduğum resimlerde denedim hata verdi, oyunun içerisinden screen aldım yine aynı sonra orjinalleştiridiğim resimi faststone resizer programı ile boyutlarını değiştirmesem bile bir girdi çıktı yaptım düzeldi normal yüklendi, masaüstünde normal açılıyor sıkıntı yok normalde, ilginç bi durum
    jpg uzantılı resimleri çevir sadece onlardada sorun çıkıyormu bak Pek tahmin yüremiyorum ama program resmin baş kısmını bozuyor olabilir scripte resim diye algılamıyor olabilir herşey olabilir
  • 14-01-2014, 19:16:44
    #44
    bütün uzantılarda durum aynı, çok sorun değil sonuçta işimi görüyorum
  • 24-09-2014, 20:50:16
    #45
    Üyeliği durduruldu
    Halen kullanıyorum rss başkan, bil istedim