• 08-01-2014, 11:59:18
    #19
    gerçekten başarılı. r10 daki bir avuç düzgün paylaşım yapanlardan birisin teşekkür ederim.
  • 08-01-2014, 16:03:51
    #20
    Arkadaşlar windows8.1 kullanıyorum sorunsuz şekilde yükledim evet ilk olarak korumaya alıyor ancak siz yinede çalıştır dediğiniz zaman programı kuruyor ve sorunsuz bir şekilde çalıştırıyor. Yani Windows8 ve 8,1 sahipleride kolay bir şekilde kullanabilir.
  • 09-01-2014, 10:29:56
    #21
    Hacı win8 içinde düzenle şunu
  • 09-01-2014, 12:25:47
    #22
    Bir kaç düzenlemeyle çok başarılı program olacağı kesin. Eline sağlık
  • 09-01-2014, 13:11:29
    #23
    GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hacı win8 içinde düzenle şunu
    Çalışıyormuş windows8 de biraz karıştır
  • 09-01-2014, 16:19:48
    #24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çalışıyormuş windows8 de biraz karıştır
    Bende 8 kurbani oldum

    HTC Desire C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 09-01-2014, 16:20:40
    #25
    StxTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende 8 kurbani oldum

    HTC Desire C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Bekleyince felan açılıyor diyen var ne windows 8 miş arkadaş.
  • 09-01-2014, 16:29:13
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Ne hatası veriyor beyler windows 8'de? Bilgisayarım sağ tık özellikler > soldan gelişmiş sistem ayarları > gelişmiş sekmesindeki performans ayarlar > veri yürütme engellemesi sekmesinden programa izin verirseniz düzelir herhalde.

    Paylaşım için teşekkürler ayrıca.
  • 09-01-2014, 16:30:28
    #27
    muttley adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne hatası veriyor beyler windows 8'de? Bilgisayarım sağ tık özellikler > soldan gelişmiş sistem ayarları > gelişmiş sekmesindeki performans ayarlar > veri yürütme engellemesi sekmesinden programa izin verirseniz düzelir herhalde.

    Paylaşım için teşekkürler ayrıca.
    Sagol bunu deneyecegim

    Mobile ile