• 03-10-2014, 14:15:26
    #73
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    tenkyu verimaç
  • 03-10-2014, 14:48:15
    #74
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hangi proje o
    hocam o projede sizin kendi kendinize programcı olmanıza neden olan resim özgünleştirme gibi benim kendi kendime Ubot öğrenmeme neden olacak yalan olan bot projem.
  • 03-10-2014, 17:32:38
    #75
    webtasarimda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam google images botum var. bu masaüstü programını o bota uygulayabilir misiniz? eğer varsa imkanınız fiyat bekliyorum hemen işlemlere başlayabiliriz.
    Botu bir görelim
  • 03-10-2014, 19:50:37
    #76
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Özgünleşen resme sağ tıklayıp Özellikler>Ayrıntılar kısmını değiştirmek istedim ama olmadı. Belki de bir yerde hata yapmış olabilirim, paylaşım için teşekkürler.
  • 03-10-2014, 21:22:37
    #77
    Difuzyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özgünleşen resme sağ tıklayıp Özellikler>Ayrıntılar kısmını değiştirmek istedim ama olmadı. Belki de bir yerde hata yapmış olabilirim, paylaşım için teşekkürler.
    resmi bozmuşta olabilir belli olmaz
  • 17-10-2014, 02:31:12
    #78
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Program resmi yatay olarak çeviriyor.Buda tabi yazılı resimlerde bazılarında sorun olabilir.Birde %80 küçültüyor.Resmi bozmucak bir filtrede bulursam eklerim.Programı arada çalıştırmanız yeterli güncellemeyi almak için.Bu asıl düşündüğüm programın küçük parçası internetten istediğimiz sitenin tüm içeriğini çekicek ,yazıları resimleri orjinalleştiricek wordpress e atabilicek bir program düşünüyorum.Bu da onun bir ayağı oluyor.Tabi daha çok çalışmam gerek.
    Bence o kadar detaylı bir Program yapmayın zira bir sitenin tüm resimlerini ve yazılarını çekmek çok etik olmayacak ayrıca emek verip onca Özgün yazıyı yazan insana karşı büyük haksızlık olacaktır.Bence nacizane tavsiyem bu yeteneğinizi daha adilce ve daha iyi niyetlice kullanılacak çalışmalar için programlar yapmanız daha güzel olur. Lütfen yanlış anlamayın ben empati yaptığım zaman vicdanımla düşünür ve hissederim bu sebeble nacizane fikirlerimi paylaştım.
  • 17-10-2014, 03:16:40
    #79
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    resmi bozmuşta olabilir belli olmaz
    Hocam bununla toplu resim düzenlemek mümkün mü? Topluca orjinalleştirme yapsa gerçekten harika olur.
  • 17-10-2014, 19:16:06
    #80
    JoEN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bununla toplu resim düzenlemek mümkün mü? Topluca orjinalleştirme yapsa gerçekten harika olur.
    arkadaşlarda istedi olabilir

    Yeni yeni kullanan arkadaşların olduğunu görüyorum sevindirici tabi.Müsait zamanda daha iyi bir şey yapıcam bunu yaparken programlama bilmiyordum

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:16:06 -->-> Daha önceki mesaj 19:13:50 --

    nazar1973 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence o kadar detaylı bir Program yapmayın zira bir sitenin tüm resimlerini ve yazılarını çekmek çok etik olmayacak ayrıca emek verip onca Özgün yazıyı yazan insana karşı büyük haksızlık olacaktır.Bence nacizane tavsiyem bu yeteneğinizi daha adilce ve daha iyi niyetlice kullanılacak çalışmalar için programlar yapmanız daha güzel olur. Lütfen yanlış anlamayın ben empati yaptığım zaman vicdanımla düşünür ve hissederim bu sebeble nacizane fikirlerimi paylaştım.
    Şimdi şöle düşün yabancı program indirme sitesi var biz bunun tamamını çekip içerikleride ingilizceden türkçeye çevirip resimleride orjinalleştirip atabiliriz siteye
    • fguclu
    fguclu bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 03-02-2015, 19:33:04
    #81
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    program uçtu mu acaba ? error veriyor :/