Hocam bununla toplu resim düzenlemek mümkün mü? Topluca orjinalleştirme yapsa gerçekten harika olur.
arkadaşlarda istedi olabilir
Yeni yeni kullanan arkadaşların olduğunu görüyorum sevindirici tabi.Müsait zamanda daha iyi bir şey yapıcam bunu yaparken programlama bilmiyordum

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:16:06 -->-> Daha önceki mesaj 19:13:50 --
Bence o kadar detaylı bir Program yapmayın zira bir sitenin tüm resimlerini ve yazılarını çekmek çok etik olmayacak ayrıca emek verip onca Özgün yazıyı yazan insana karşı büyük haksızlık olacaktır.Bence nacizane tavsiyem bu yeteneğinizi daha adilce ve daha iyi niyetlice kullanılacak çalışmalar için programlar yapmanız daha güzel olur. Lütfen yanlış anlamayın ben empati yaptığım zaman vicdanımla düşünür ve hissederim bu sebeble nacizane fikirlerimi paylaştım.
Şimdi şöle düşün yabancı program indirme sitesi var biz bunun tamamını çekip içerikleride ingilizceden türkçeye çevirip resimleride orjinalleştirip atabiliriz siteye