GitarSolo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam elinize sağlıkta. Biraz daha büyük yazabilme şansımız varmı?
Elbette var ama bir 3 hafta masaüstümden uzak kalıcam o sürede ekleyemem içinde aslında büyük yazma hazır olarak var ama programa yansıtmadım.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:26:25 -->-> Daha önceki mesaj 21:22:34 --

fuzinnes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üstad evimdeki pcye yükleyemedim sitenizden. Bir sorun mu var acaba yoksa benim evdeki pc demi sorun var ?
Bilemiyorumki şimdi hiç mi dosya inmedi yoksa yine güvenli değil diye win8 mi çalıştırmadı.Şu an başka pc den denedim sorun yok gibi.