Merhaba hocam,yorumunuzu okudum ve şunu anladım.1. programın tam olarak çalışma prensibini anlamamışsınız. 2. google sadece boyut değiştirmeyle zaten resimleri yakalıyor. 3. sabit bir renk filitresi atmıyoruz resimlere yani siyah beyaz kırmızı vs resim üretmiyoruz.
4. tamamen özgünlük gibi kaygım da yok.Ama webmaster arkadaşlar için faydalı bir şey olarak yaptım.
Hocam üslubumu mazur görün.Gerçekten emeğinize sonsuz saygım var.Ben sadece konunuzun 2 resim arasında renk değişikliği görememiştim.Mesela ben bir resmi orjinalleştirmek için Photoshop 'ta kendi hazırladığım Actions 'ları kullanıyorum.Burada da renk,ışık ayarıyla kesinlikle oynuyorum.Fotoğrafın orjinalliği biraz bozuluyor olabilir fakat özgün yeni bir fotoğraf veriyor.Şu ana kadar kesme ve boyutlandırmayla özgün olacağını düşünen arkadaşlara ne kadar atıfta bulunduysam da bildiklerini okudular.Sizin başlığa da o gözle bakmışım.Tekrar özür diliyorum üslubumdan dolayı.Gerçekten böyle bir emeği taşlamak haddime değil.İyi forumlar.