Hocam üslubumu mazur görün.Gerçekten emeğinize sonsuz saygım var.Ben sadece konunuzun 2 resim arasında renk değişikliği görememiştim.Mesela ben bir resmi orjinalleştirmek için Photoshop 'ta kendi hazırladığım Actions 'ları kullanıyorum.Burada da renk,ışık ayarıyla kesinlikle oynuyorum.Fotoğrafın orjinalliği biraz bozuluyor olabilir fakat özgün yeni bir fotoğraf veriyor.Şu ana kadar kesme ve boyutlandırmayla özgün olacağını düşünen arkadaşlara ne kadar atıfta bulunduysam da bildiklerini okudular.Sizin başlığa da o gözle bakmışım.Tekrar özür diliyorum üslubumdan dolayı.Gerçekten böyle bir emeği taşlamak haddime değil.İyi forumlar.
Özür dilemene gerek yok konuya baktım tam net bir anlatım yapmamışım hata bende.Program boyut değiştiriyor ,renk değiştirmiyor.Birde resmin aynada hani ters görüntüsü olurya onu alıyor.Zaten o aynada oluşan görüntüyle özgün resim oluşturmaya çalıştım.Birde üstüne yazı atılıyor...
Dediğin gibi resmin orjinalliğini bozmak gerek bu işi ışık renk herşeyi oynamak gerek.