• 28-11-2013, 17:53:36
    #19
    muttley adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimse net bir şey söyleyemez deneyip görmekte fayda var ama süreci uzun tutun.
    Herkese açıklamaları için teşekkür ediyorum.
  • 28-11-2013, 17:54:07
    #20
    Üyeliği durduruldu
    zararı olacağını zannetmiyorum.
  • 28-11-2013, 18:12:40
    #21
    2 türlü varyasyon üretilir.
    1.) Sitem kalitesiz, günlük kelimeler, spam yapıp yükselmeler ile para kazanıyorum.
    İşte bu durumda Google servislerinden uzak durmanızı öneririm. Hatta Whois bilgilerinizi bile gizleyin. Herşeyi gizleyin, link alın. Facebook ile hit çekin, ne bileyim her türlü saçmalığı yapın. Siteniz en fazla 1 yıla kadar patlayacaktır ama 1 yılda ne kazanırsanız kar.

    2.) Sitem kaliteli, iyi iş yapıp, hakkımla para kazanmak istiyorum.
    Bu doğru ve etik olan. Google servislerini kullanarak Google'a "Ben buyum Beni yükselt" demiş olursunuz bir nevi. Elbette onlarca değişken var sıralama ölçütünde ama bunların belki de en önemlisi "AÇIK ve KULLANICI DOSTU" olmak. Site yönetimi ile ilgili tüm Google servislerinin hizmet sözleşmesini okursanız orada "ARAMA MOTORUNU İYİLEŞTİRMEK, ARAMA SONUÇLARINI İYİLEŞTİRMEK" gibi maddeler görürsünüz. Bu da her şeyi kanıtlar nitelikte.

    Lafın sonunda şu söylenir; Google Analytics kullanın. Çünkü etik çerçeve içinde en doğru bilgiyi Google'a bu şekilde bildirirsiniz.

    Bu da benim düşüncemdi.
  • 28-11-2013, 18:25:04
    #22
    Çok büyük yararı olacaktır. Fakat sitenize değil, doğrudan size. Sizden de dolaylı olarak sitenize yararı olacaktır.

    Sitenizin yeni olduğunu düşünüyorum. Zaten hit alan ve az çok iyi bir noktada ise, örümcekler sitenizden ayrılmaz ve verilerinizi rahatlıkla toplar. Adsense kullanıyorsanız aynı şekilde.

    BEN ŞUNU SÖYLÜYORUM:

    Analytics sitemize zararlı mı sorusunu soran arkadaşlarım, zaten analytics`i gereği gibi kullanmıyor demektir. Daha gerilere gitmelerinde yarar vardır bunu sorana kadar.
  • 28-11-2013, 18:42:38
    #23
    Valla bu analytics konusu iki ayda bir açılıyo trend oluyor. Bence zararlıdır şahsen hemen çıkma oranı yüksek bir sitem varsa kullanmam. Eğer film sitem falan varsa kesinlikle kullanırım. Elbette ki google sadece analytics ile veri toplamıyor. Benim ve bir kaç arkadaşın böyle düşündüğünü sanan varsa komik olur.

    arkadaş adsense ile verileri alıyor demiş. Ben adsense kullanmıyorum, analytics kullanmıyorum. Benim sitemle ilgili veri toplayamaz mı? Elbette toplar yüzlerce sistemleri vardır adamların.

    Ama kesin birşey ki bence bir site eğer analytics kullanıyorsa googlenin diğer 99 sisteminin hiçbirinin önemi yoktur. Analytics kadar bir site hakkında onlara başka ne bilgi verebilir ki?
  • 28-11-2013, 23:42:19
    #24
    CanerDikmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok büyük yararı olacaktır. Fakat sitenize değil, doğrudan size. Sizden de dolaylı olarak sitenize yararı olacaktır.

    Sitenizin yeni olduğunu düşünüyorum. Zaten hit alan ve az çok iyi bir noktada ise, örümcekler sitenizden ayrılmaz ve verilerinizi rahatlıkla toplar. Adsense kullanıyorsanız aynı şekilde.

    BEN ŞUNU SÖYLÜYORUM:

    Analytics sitemize zararlı mı sorusunu soran arkadaşlarım, zaten analytics`i gereği gibi kullanmıyor demektir. Daha gerilere gitmelerinde yarar vardır bunu sorana kadar.
    arkadaşın dediklerine canı gönülden katılmakla beraber,

    Başarının bir anahtarıda sitelerinizi iyi analiz yapmakta yatıyor.

    Analytic i sadece bugün kaç kişi siteme gelmiş diye kullanmayın.

    Daha açık konuşayım, analytic i yıllık 1000 lira yapsalar bile düşünmeden satın alırım. Çünkü bir çok şey gibi onunda sayesinde sitemi tam da ziyaretçilere uygun yönlendiriyorum ve para kazanıyorum...

    Analiz Candır...