2 türlü varyasyon üretilir.
1.) Sitem kalitesiz, günlük kelimeler, spam yapıp yükselmeler ile para kazanıyorum.
İşte bu durumda Google servislerinden uzak durmanızı öneririm. Hatta Whois bilgilerinizi bile gizleyin. Herşeyi gizleyin, link alın. Facebook ile hit çekin, ne bileyim her türlü saçmalığı yapın. Siteniz en fazla 1 yıla kadar patlayacaktır ama 1 yılda ne kazanırsanız kar.
2.) Sitem kaliteli, iyi iş yapıp, hakkımla para kazanmak istiyorum.
Bu doğru ve etik olan. Google servislerini kullanarak Google'a "Ben buyum Beni yükselt" demiş olursunuz bir nevi. Elbette onlarca değişken var sıralama ölçütünde ama bunların belki de en önemlisi "AÇIK ve KULLANICI DOSTU" olmak. Site yönetimi ile ilgili tüm Google servislerinin hizmet sözleşmesini okursanız orada "ARAMA MOTORUNU İYİLEŞTİRMEK, ARAMA SONUÇLARINI İYİLEŞTİRMEK" gibi maddeler görürsünüz. Bu da her şeyi kanıtlar nitelikte.
Lafın sonunda şu söylenir; Google Analytics kullanın. Çünkü etik çerçeve içinde en doğru bilgiyi Google'a bu şekilde bildirirsiniz.
Bu da benim düşüncemdi.