• 28-11-2013, 12:33:33
    #10
    analytics olmadan bu verilere ulasamayacagını mı sanıyorsunuz analytics sadece bizim görüntlememizi sağlıyor bence
  • 28-11-2013, 12:36:08
    #11
    Ne zararı olacak yahu, tam tersine yararı var kullanıcının tepkisi ne sitede onları görmüş oluyoruz ona göre sitemiz için rota belirliyoruz
  • 28-11-2013, 12:56:54
    #12
    Üyeliği durduruldu
    ne yani google analytics olmayan siteleri takip edemiyor mu ?
  • 28-11-2013, 13:47:40
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    google analitik size ziyaretçilerinizi ve ağırlıklı olarak nerede gösterdiği için çok yararlı.. google amcanın işi gücü yok senin siteni mi google analizden inceleyecek o kullanıcılar için hazırlanmış bir arayüz. Eğer iyi kullanırsan ( faydalı şekilde ) çok artısı olur site için..
  • 28-11-2013, 13:51:07
    #14
    emirwebtasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    google analitik size ziyaretçilerinizi ve ağırlıklı olarak nerede gösterdiği için çok yararlı.. google amcanın işi gücü yok senin siteni mi google analizden inceleyecek o kullanıcılar için hazırlanmış bir arayüz. Eğer iyi kullanırsan ( faydalı şekilde ) çok artısı olur site için..
    aslında googlenin işi tam da bu. arama motorunu devamlı iyileştiren bir firma kendileri. Dünyanın en büyük arama motoru... Tabiki tek tek çalışanları girip siteleri kontrol etmiyor. Bir otomasyon sistemi var. Hatta şahsi düşüncem dünyanın en büyük ve en karmaşık otomasyonlarından birisini üretiyor kendileri. google analytic in sözleşmesini okursanız tüm bunlar belirtiliyor. yani dataları arama motorlarında iyileştirmeler için kullanacak vs gibi. bunu kabul edip kullanıyorsun adsensi. sanırım haberiniz yoktu

    bunun haricindeki diğer düşüncelerinize katılıyorum...
  • 28-11-2013, 14:01:00
    #15
    var hocam klasik sözleşme.. çokta uyduklarını sanmıyorum. Adamlar canavar gibi çalışıyorlar. Sitene giren kişinin kız erkek olduğuna kadar biliyorlar. sen sitene analtik koymadın diye mi anlamayacaklar..
  • 28-11-2013, 17:37:58
    #16
    muttley adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Analytics kullanımının sitenize etkisi olacaktır. Olumlu veya olumsuz olmasını ise siteniz belirleyecek. Sitede kalma süresi, sayfa görüntüleme sayısı, hemen çıkma oranı gibi istatistikleriniz iyiyse kullanın. Analytics kullanarak sitenizin bütün istatistiklerinizi elinizle googlea sunuyorsunuz. Google da bakıyor ben bu siteye üst sıralarda yer vermişim ama bu üst sıraları ziyaretçi hareketleri ile hak eden bir site değil, alıyor sizi aşağılara.
    İşte bu konuyu açmamda ki sebep buydu... Benim bi sitemdeki hemen çıkma oranı %40.1 bu bana göre büyük bi rakam. ee bu durumda google napar. düşürür gibime geliyor.
  • 28-11-2013, 17:40:43
    #17
    SuD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşte bu konuyu açmamda ki sebep buydu... Benim bi sitemdeki hemen çıkma oranı %40.1 bu bana göre büyük bi rakam. ee bu durumda google napar. düşürür gibime geliyor.
    %40 kötü bir rakkam değil.

    nasıl bir hesaplamaları var bilmiyorum ama

    benim %60 hemen çıkma oranı, 2 sayfa ortalama gezme, 2.5 dk sitede kalma süresi var

    25 bin hitim var

    yaklaşık 15 bini googleden geliyor

    3-4 çok önemli kelimede ilk sıradayım...

    ayrıca bu sadece işin bir kısmı. yani google sadece buna göre değerlendirmiyor sitenizi.

    bir google çalışanı açıklamıştı;

    sizin sıralamanızı belirleyen 200 faktör var.

    muhtamalen analytic analizleride bunların birkaçını kapsıyordur...
  • 28-11-2013, 17:50:42
    #18
    Üyeliği durduruldu
    SuD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşte bu konuyu açmamda ki sebep buydu... Benim bi sitemdeki hemen çıkma oranı %40.1 bu bana göre büyük bi rakam. ee bu durumda google napar. düşürür gibime geliyor.
    Kimse net bir şey söyleyemez deneyip görmekte fayda var ama süreci uzun tutun.