Valla bu analytics konusu iki ayda bir açılıyo trend oluyor. Bence zararlıdır şahsen hemen çıkma oranı yüksek bir sitem varsa kullanmam. Eğer film sitem falan varsa kesinlikle kullanırım. Elbette ki google sadece analytics ile veri toplamıyor. Benim ve bir kaç arkadaşın böyle düşündüğünü sanan varsa komik olur.
arkadaş adsense ile verileri alıyor demiş. Ben adsense kullanmıyorum, analytics kullanmıyorum. Benim sitemle ilgili veri toplayamaz mı? Elbette toplar yüzlerce sistemleri vardır adamların.
Ama kesin birşey ki bence bir site eğer analytics kullanıyorsa googlenin diğer 99 sisteminin hiçbirinin önemi yoktur. Analytics kadar bir site hakkında onlara başka ne bilgi verebilir ki?