Çok büyük yararı olacaktır. Fakat sitenize değil, doğrudan size. Sizden de dolaylı olarak sitenize yararı olacaktır.
Sitenizin yeni olduğunu düşünüyorum. Zaten hit alan ve az çok iyi bir noktada ise, örümcekler sitenizden ayrılmaz ve verilerinizi rahatlıkla toplar. Adsense kullanıyorsanız aynı şekilde.
BEN ŞUNU SÖYLÜYORUM:
Analytics sitemize zararlı mı sorusunu soran arkadaşlarım, zaten analytics`i gereği gibi kullanmıyor demektir. Daha gerilere gitmelerinde yarar vardır bunu sorana kadar.
arkadaşın dediklerine canı gönülden katılmakla beraber,
Başarının bir anahtarıda sitelerinizi iyi analiz yapmakta yatıyor.
Analytic i sadece bugün kaç kişi siteme gelmiş diye kullanmayın.
Daha açık konuşayım, analytic i yıllık 1000 lira yapsalar bile düşünmeden satın alırım. Çünkü bir çok şey gibi onunda sayesinde sitemi tam da ziyaretçilere uygun yönlendiriyorum ve para kazanıyorum...
Analiz Candır...