• 30-11-2013, 12:43:21
    #55
    Merhaba,

    Cidden her anlamda çok güzel bir sistem hazırlamışsınız, emeğinize sağlık. Dün kullanmaya başladım, bugün cron job özelliği gelmiş daha da güzel olmuş

    Bu kullanıcılardan istediğiniz 10 dk süren proxy ayarını nerden nasıl yaparız hocam ?
  • 30-11-2013, 12:45:29
    #56
    toz66 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Cidden her anlamda çok güzel bir sistem hazırlamışsınız, emeğinize sağlık. Dün kullanmaya başladım, bugün cron job özelliği gelmiş daha da güzel olmuş

    Bu kullanıcılardan istediğiniz 10 dk süren proxy ayarını nerden nasıl yaparız hocam ?
    teşekkür ederim hocam.
    Selectbox ta sabit süreler var o sürelerden herhangi birini seçip üyeleri seçip post yapabilirsiniz. Sistem oto cronjob'a atıyor kendi
  • 30-11-2013, 13:51:53
    #57
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    create adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Crontab özelliği aktif oldu arkadaşlar.
    10 kişiye seçip süreden 2 dk'yı seçersiniz eğer toplam işlem süreniz 20dk olacaktır. 2 dk sonra herkese aynı anda gönderim yapmıyor 2 şer dk arayla gönderiyor arkadaşlar.

    hocam hızla geliştiriyorsunuz valla, elinize sağlık inşallah seo anlamında gerçekten fayda sağlayan bir sistem olur.
  • 30-11-2013, 15:07:57
    #58
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Crontab olayı çok iyi oldu. Bende bunu düşünüyordum. Hepsini aynı anda göndermek sıkıntı olur diye ama siz çoktan halletmişsiniz

    Twitter içinde katılacağım. Teşekkürler
  • 30-11-2013, 16:49:44
    #59
    sehriatlantis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam hızla geliştiriyorsunuz valla, elinize sağlık inşallah seo anlamında gerçekten fayda sağlayan bir sistem olur.
    tşk ederim hocam geliştirmelere devam ettikçe daha iyi olacaktır.

    Jane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Crontab olayı çok iyi oldu. Bende bunu düşünüyordum. Hepsini aynı anda göndermek sıkıntı olur diye ama siz çoktan halletmişsiniz

    Twitter içinde katılacağım. Teşekkürler


    toz66 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Cidden her anlamda çok güzel bir sistem hazırlamışsınız, emeğinize sağlık. Dün kullanmaya başladım, bugün cron job özelliği gelmiş daha da güzel olmuş

    Bu kullanıcılardan istediğiniz 10 dk süren proxy ayarını nerden nasıl yaparız hocam ?
    Proxy için bilgilendirmeyi siteye ekledim hocam.

    PROXY İLE İLGİLİ BİLGİLENDİRME
    http://www.sosyalmedyapaylasim.com/proxy.php
  • 30-11-2013, 18:46:37
    #60
    Güzel bir sistem üye oldum. Sayı 1-2k Üzeri olduğunda daha iyi olacaktır. Facebook özelliği eklenirse tadından yenmez
  • 30-11-2013, 18:48:38
    #61
    vBDesTabe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel bir sistem üye oldum. Sayı 1-2k Üzeri olduğunda daha iyi olacaktır.
    aynen hocam şuan zaten blogger ve tumblr üzerine çalışıyorum.
    blogger ı yaptım fakat bloggerı kullanmak için proxy sistemine geçmemiz lazım yoksa google direk banlar hesapları zaten blogger konusunda hassas olur olmadık kapatıyo hesapları

    blogger ı aktif ettiğim zaman veritabanına özel bi alana 50-60k fıkra şarkı sözü filan bulup random bloggerlara gönderecem ki link çıkışlarını dengelesin
  • 30-11-2013, 18:53:27
    #62
    Blogger sakat olmaz mı ya?
    Hepsine aynı içerik?
  • 30-11-2013, 18:56:14
    #63
    blogger için ayrı bir ayar düşünüyorum hocam 1 üye, 1 günde maksimum 2 blogger hesabına gönderim yapabilecek.