toz66 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

Cidden her anlamda çok güzel bir sistem hazırlamışsınız, emeğinize sağlık. Dün kullanmaya başladım, bugün cron job özelliği gelmiş daha da güzel olmuş

Bu kullanıcılardan istediğiniz 10 dk süren proxy ayarını nerden nasıl yaparız hocam ?
teşekkür ederim hocam.
Selectbox ta sabit süreler var o sürelerden herhangi birini seçip üyeleri seçip post yapabilirsiniz. Sistem oto cronjob'a atıyor kendi