vBDesTabe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel bir sistem üye oldum. Sayı 1-2k Üzeri olduğunda daha iyi olacaktır.
aynen hocam şuan zaten blogger ve tumblr üzerine çalışıyorum.
blogger ı yaptım fakat bloggerı kullanmak için proxy sistemine geçmemiz lazım yoksa google direk banlar hesapları zaten blogger konusunda hassas olur olmadık kapatıyo hesapları

blogger ı aktif ettiğim zaman veritabanına özel bi alana 50-60k fıkra şarkı sözü filan bulup random bloggerlara gönderecem ki link çıkışlarını dengelesin