Güzel bir sistem üye oldum. Sayı 1-2k Üzeri olduğunda daha iyi olacaktır.
aynen hocam şuan zaten blogger ve tumblr üzerine çalışıyorum.
blogger ı yaptım fakat bloggerı kullanmak için proxy sistemine geçmemiz lazım

yoksa google direk banlar hesapları

zaten blogger konusunda hassas

olur olmadık kapatıyo hesapları
blogger ı aktif ettiğim zaman veritabanına özel bi alana 50-60k fıkra şarkı sözü filan bulup random bloggerlara gönderecem ki link çıkışlarını dengelesin