• 26-11-2013, 19:35:28
    #1
    Merhaba Arkadaşlar.





    Proxy'li üyenin google plus paylaşım sayfasında göreceği şekil aşağıdaki gibidir.





    Proxysiz üyenin google plus paylaşım sayfasında göreceği şekil aşağıdaki gibidir.









    Bazı arkadaşlara çok kızgınım. Biz burda ortak bir proje yapalım ücretsiz herkes faydalansın diye birşey yapıp uğraşıyorum. Ama aramızdan bazı karaktersiz arkadaşlar çakallık peşinde koşuyor. Bu konuda ilk ve son uyarımdır. Çakallık peşinde olan kişiler sakın sisteme üye olmasınlar aksi halde bir daha ki tavrım çok farklı olur. Çakallıkla neyi kastettiğimi yapan karaktersizler çok iyi biliyorlar. Ne yapıyorlar diye lütfen sormayınız.
  • 26-11-2013, 19:42:21
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sistem Google plus hesabı bilgileri derken Gmail ve şifreyi mi istiyor?
  • 26-11-2013, 19:43:28
    #3
    Jane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sistem Google plus hesabı bilgileri derken Gmail ve şifreyi mi istiyor?
    Evet hocam çünkü orada paylaşımları otomatik yapmak için bu bilgiler gerekli
  • 26-11-2013, 19:43:30
    #4
    Dün sabaha karşı yayınlamanızla ilk kullanmaya başlayanlardanım. Son zamanlarda google ında plus sayfalarına verdiği değerle birlikte sistemin tutacağından şüphe dahi duymuyorum. Sisteminiz çok güzel olmuş. Ellerine gözlerinize sağlık. Vatana millete hayırlı olsun.
  • 26-11-2013, 19:51:01
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Sistem çok iyi gerçekten üye oldum..
  • 26-11-2013, 19:54:40
    #6
    Tamamdır ekledim
    Sistem nasıl çalışıyor ona göre yorum yapacağım.

    Umarım insanlara faydalı olur. Kolay gelsin.

    Edit: İnceledim gerçekten çok faydalı olacak. Eklediğimiz anda bütün kayıt olan kişilerin plus hesabına ekleniyor..

    Benim kafama birşey takıldı. Diyelim sisteme 1000 kişi üye oldu. 1000 kişinin hesabına mı eklenecek? Bu sıkıntı olmaz mı?
  • 26-11-2013, 20:07:44
    #7
    Şuan için limit koymadım. Ama üye sayısı ve google plus hesap sayısına göre önümüzdeki günlerde farklı düşüncelerim var hocam limit belirleme ve mesela 5 er dakika arayla yolla gibi
  • 26-11-2013, 20:10:37
    #8
    Sistemi dünde kullandım.Dün bir bugün bir baglantı attım aşırı atımlarda siteleri heba etmek istemem herkesede bu husuta tavsiye ederim.Sistem cok cok güzel.Geriye sadece kalan su.Profilini ekleyen vatandaşalrın dürüst olması ve paylaşımları silmemesi.Hatta ben herkese daha da faydalı olsun diye iki üc profil mi daha eklicem tek link paylasacam.Bu şekilde herkesin sitelerinde etkilişim olacaktır.
    Site sahibi sadece şikayetleri önemsemeli mesela ben raporu aldım bir hafta sonra bir proofile girdim ki adam komple kaldırmıs linkelri böylelerini cıkartmalı misal....
    Tekrardan elinize emeğinize saglık
  • 26-11-2013, 20:14:16
    #9
    Sistemi serverda boş bir ip adresime aldım.
    O nedenle 5 dklık kapanma olabilir bilginize