Sistemi dünde kullandım.Dün bir bugün bir baglantı attım aşırı atımlarda siteleri heba etmek istemem herkesede bu husuta tavsiye ederim.Sistem cok cok güzel.Geriye sadece kalan su.Profilini ekleyen vatandaşalrın dürüst olması ve paylaşımları silmemesi.Hatta ben herkese daha da faydalı olsun diye iki üc profil mi daha eklicem tek link paylasacam.Bu şekilde herkesin sitelerinde etkilişim olacaktır.
Site sahibi sadece şikayetleri önemsemeli mesela ben raporu aldım bir hafta sonra bir proofile girdim ki adam komple kaldırmıs linkelri böylelerini cıkartmalı misal....
Tekrardan elinize emeğinize saglık