Merhaba,

Cidden her anlamda çok güzel bir sistem hazırlamışsınız, emeğinize sağlık. Dün kullanmaya başladım, bugün cron job özelliği gelmiş daha da güzel olmuş

Bu kullanıcılardan istediğiniz 10 dk süren proxy ayarını nerden nasıl yaparız hocam ?