• 24-08-2013, 10:26:10
    #10
    başlık olarak arattıysan çıkmayabilir. link olarak arat.

    benm de öyle bir sitem var. başlık %50 özgün olmasına rağmen aramalarda çıkmıyor. ama linkini aratınca ilk sırada çıkıyor. ordan anlıyorum indexlendiğini.
  • 24-08-2013, 11:28:55
    #11
    desifre3545557 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    başlık olarak arattıysan çıkmayabilir. link olarak arat.

    benm de öyle bir sitem var. başlık %50 özgün olmasına rağmen aramalarda çıkmıyor. ama linkini aratınca ilk sırada çıkıyor. ordan anlıyorum indexlendiğini.
    site:siteadi.com olarak arattığımda çıkmıyordu

    anlam veremedim indexlendi olarak gösteriyordu web yöneticisi sayfasında.

    site:www.siteninnadi.com olarak denedim akabinde çıktı?

    ilginç ama bugün www olmadan denedim çıkıyor? tek sayfa ama içeriği resimlerle seoya uygun bir şekilde dolu. aramalarda çıkmadığı gibi aranma hacimlerinde de görünmüyor.

    oysa 2 k dar aranma hacmi var bu domainin.
  • 24-08-2013, 11:37:54
    #12
    Hocam önelikle biraz sabır gösterin, arkadaşların dediği gibi google gibi getir dediyseniz ve sitemap inizi düzgün eklediyseniz zamanla indexlenecektir tüm içeriğiniz.
  • 24-08-2013, 11:48:50
    #13
    Bu google gibi getir de ne var anlamıyorum. Sanki çok yararlı bir şeymiş gibi her konuda seo uzmanları aynı nakaratları söyleyip duruyor. İnsanları yanlış yönlendirmeyin. Ne kadar çok bu aracı kullanırsanız botun sitenizi ziyaret etme olasılığı o kadar düşüyor. Test edip onaylanmıştır. + öyle bir dünya olsaydı herkes bu aracı kullanır index alamayan site kalmazdı.
  • 24-08-2013, 12:04:47
    #14
    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu google gibi getir de ne var anlamıyorum. Sanki çok yararlı bir şeymiş gibi her konuda seo uzmanları aynı nakaratları söyleyip duruyor. İnsanları yanlış yönlendirmeyin. Ne kadar çok bu aracı kullanırsanız botun sitenizi ziyaret etme olasılığı o kadar düşüyor. Test edip onaylanmıştır. + öyle bir dünya olsaydı herkes bu aracı kullanır index alamayan site kalmazdı.
    Siz kullanmayın o zaman. Şimdi bende tecrübe ile sabit kullanın diyorum. Bu durumda işin içinden çıkamayız değil mi? Adamlar kendileri diyor, indexlenmeyen sayfalarınızda eğer performans sorunu var ise bu aracı kullanın diye. İnsanları yanlış yönlendirmeyin demek ağır kaçıyor. Bence bu mesajınızı google support kısmında da dile getirin, belkide google gibi getir aracında bir problem vardır farkedemedikleri.
  • 24-08-2013, 12:52:13
    #15
    waky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz kullanmayın o zaman. Şimdi bende tecrübe ile sabit kullanın diyorum. Bu durumda işin içinden çıkamayız değil mi? Adamlar kendileri diyor, indexlenmeyen sayfalarınızda eğer performans sorunu var ise bu aracı kullanın diye. İnsanları yanlış yönlendirmeyin demek ağır kaçıyor. Bence bu mesajınızı google support kısmında da dile getirin, belkide google gibi getir aracında bir problem vardır farkedemedikleri.
    https://www.r10.net/google-optimizasy...ibi-getir.html

    Yukarıdaki konuda tartışılmış zaten. Siz sürekli bu sistemi kullandıkça site buna alışıyor. Her defasında google gibi getir demedikçe botların siteye uğrama süresi uzuyor. Bu aracı sitenizde ki yazılar bir türlü index almaz yada anlık olarak sıralamada çıkmanız gereken bir durum vardır işte o zaman kullanmanız mantıklı. Aksi halde sürekli bu aracı kullanmak zorunda kalırsınız.
  • 24-08-2013, 20:34:43
    #16
    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/google-optimizasy...ibi-getir.html

    Yukarıdaki konuda tartışılmış zaten. Siz sürekli bu sistemi kullandıkça site buna alışıyor. Her defasında google gibi getir demedikçe botların siteye uğrama süresi uzuyor. Bu aracı sitenizde ki yazılar bir türlü index almaz yada anlık olarak sıralamada çıkmanız gereken bir durum vardır işte o zaman kullanmanız mantıklı. Aksi halde sürekli bu aracı kullanmak zorunda kalırsınız.
    Bizde burda zaten sizinde dediğiniz gibi "index almaz yada anlık olarak sıralamada çıkmanız gereken bir durum vardır" konusuna yakın bir durumu tartışıyoruz. Dedikleriniz mantıklı tabiki size göre. Umarım arkadaşımız da bir an önce yarattığımız kafa karışıklığından kurtulur ve çözüme ulaşır.