Siz kullanmayın o zaman. Şimdi bende tecrübe ile sabit kullanın diyorum. Bu durumda işin içinden çıkamayız değil mi? Adamlar kendileri diyor, indexlenmeyen sayfalarınızda eğer performans sorunu var ise bu aracı kullanın diye. İnsanları yanlış yönlendirmeyin demek ağır kaçıyor. Bence bu mesajınızı google support kısmında da dile getirin, belkide google gibi getir aracında bir problem vardır farkedemedikleri.
https://www.r10.net/google-optimizasy...ibi-getir.html
Yukarıdaki konuda tartışılmış zaten. Siz sürekli bu sistemi kullandıkça site buna alışıyor. Her defasında google gibi getir demedikçe botların siteye uğrama süresi uzuyor. Bu aracı sitenizde ki yazılar bir türlü index almaz yada anlık olarak sıralamada çıkmanız gereken bir durum vardır işte o zaman kullanmanız mantıklı. Aksi halde sürekli bu aracı kullanmak zorunda kalırsınız.