• 23-08-2013, 09:38:28
    #1
    arkadaşlar iki gün önce tek sayfalık bir sayfa açtım. sitemap oluşturup web yöneticisine kaydoldup gönderdim dizine eklensin diye. fakat 2 3 gün oldu web yöneticisinde şuan dizine eklendi olark görsem de google da kontrol ettiğimde sitem yok görünmüyor. Bunun sebebi ne olabilir?
  • 23-08-2013, 12:24:05
    #2
    resimde görünüyordur.
  • 23-08-2013, 12:30:03
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Webmaster tools google gibi getir derseniz ve sosyal ağlarda paylaşırsanız kısa süre içerisinde index alacağını düşünüyorum.

    Not: Benimde tek sayfalık bir sitem var bu işlemleri yaptıktan sonra index aldı
  • 23-08-2013, 12:30:05
    #4
    kazersoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    resimde görünüyordur.
    nasıl hocam? anlayamadım ne resimi?
  • 23-08-2013, 14:27:23
    #5
    google görsellerde index almıştır, o yüzden webmaster tools da görünüyor. yine de tavsiyem

    http://www.google.com.tr/intl/tr/add_url.html

    http://blogsearch.google.com.tr/ping

    siteyi buralara gönder adres çubuğundan siteyi kopyala webde ve blogda arat, anında index.
  • 24-08-2013, 00:56:40
    #6
    Google gibi getir aracını kullanın.
  • 24-08-2013, 01:09:35
    #7
    TuzsuzT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google gibi getir aracını kullanın.
    teşekkürler denedim. google gibi getirin amacı nedir?
  • 24-08-2013, 01:14:28
    #8
    Sanki Google bot siteni taramış gibi yapmış oluyor. Linki kendin bulduruyorsun. Sonra dizine ekle deyip ekletiyorsun. İndexletmiş oluyorsun yani
  • 24-08-2013, 01:49:38
    #9
    TuzsuzT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanki Google bot siteni taramış gibi yapmış oluyor. Linki kendin bulduruyorsun. Sonra dizine ekle deyip ekletiyorsun. İndexletmiş oluyorsun yani
    anladım hocam teşekkürler