https://www.r10.net/google-optimizasy...ibi-getir.html
Yukarıdaki konuda tartışılmış zaten. Siz sürekli bu sistemi kullandıkça site buna alışıyor. Her defasında google gibi getir demedikçe botların siteye uğrama süresi uzuyor. Bu aracı sitenizde ki yazılar bir türlü index almaz yada anlık olarak sıralamada çıkmanız gereken bir durum vardır işte o zaman kullanmanız mantıklı. Aksi halde sürekli bu aracı kullanmak zorunda kalırsınız.
Bizde burda zaten sizinde dediğiniz gibi "index almaz yada anlık olarak sıralamada çıkmanız gereken bir durum vardır" konusuna yakın bir durumu tartışıyoruz. Dedikleriniz mantıklı tabiki size göre. Umarım arkadaşımız da bir an önce yarattığımız kafa karışıklığından kurtulur ve çözüme ulaşır.