Bu google gibi getir de ne var anlamıyorum. Sanki çok yararlı bir şeymiş gibi her konuda seo uzmanları aynı nakaratları söyleyip duruyor. İnsanları yanlış yönlendirmeyin. Ne kadar çok bu aracı kullanırsanız botun sitenizi ziyaret etme olasılığı o kadar düşüyor. Test edip onaylanmıştır. + öyle bir dünya olsaydı herkes bu aracı kullanır index alamayan site kalmazdı.
Siz kullanmayın o zaman. Şimdi bende tecrübe ile sabit kullanın diyorum. Bu durumda işin içinden çıkamayız değil mi? Adamlar kendileri diyor, indexlenmeyen sayfalarınızda eğer performans sorunu var ise bu aracı kullanın diye. İnsanları yanlış yönlendirmeyin demek ağır kaçıyor. Bence bu mesajınızı google support kısmında da dile getirin, belkide google gibi getir aracında bir problem vardır farkedemedikleri.