• 01-03-2013, 22:17:30
    #28
    bana çıkar inşallah.bu arabaya tesisat+camlara film.mahallede 10 numara havam olur.
  • 01-03-2013, 22:17:36
    #29
    Üyeliği durduruldu
    Bedava verseler almam arkadaş. Bunun pul parası bilmem nesi kim bilir ne kadardır Bütün yıl bunun vergilerini ödemek için çalışırız işimiz yoksa. Sonumuz belli


    http://www.youtube.com/watch?v=IyuHAxR0xtk
  • 01-03-2013, 22:22:33
    #30
    YandexBrowser için
    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64) AppleWebKit/536.5 (KHTML, like Gecko) YaBrowser/1.0.1084.5402 Chrome/19.0.1084.5402 Safari/536.5
  • 01-03-2013, 22:39:59
    #31
    Üyeliği durduruldu
    SerdarT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bana çıkar inşallah.bu arabaya tesisat+camlara film.mahallede 10 numara havam olur.
    Takmazsan havan olmaz yani. Oldu, görüşürüz.
  • 01-03-2013, 22:41:12
    #32
    SerdarT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bana çıkar inşallah.bu arabaya tesisat+camlara film.mahallede 10 numara havam olur.
    Arabaya şahin muamelesi yapmazsak iyi olur
  • 01-03-2013, 22:48:41
    #33
    Üyeliği durduruldu
    Belki konu dışı olacak ama her reklamı kaaleye alırsak şu anda " Ttnette kampanya var uşagum dinle beniii ! " diye kadın haykırıyor fatura bir geliyor netlimitsiz 49 TL den başladık 69 TL oldu bide açma kapama bedeli 15 TL miş sistemsel olarak açık kapalı radio butona basıp kaydet demenin bedeli bu olsa gerek ..

    Gerçekten uşağın dinliyor seni
  • 02-03-2013, 11:06:12
    #34
    Üyeliği durduruldu
    Konu dışı ama kaç ay evde ki internetin borucunu ödemedim, kapattılar. Kapalı kaldığı ayların parasını da benden aldılar. Dolandırıcılık bu olsa gerek uşağum.
  • 02-03-2013, 11:09:44
    #35
    SHNBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bedava verseler almam arkadaş. Bunun pul parası bilmem nesi kim bilir ne kadardır Bütün yıl bunun vergilerini ödemek için çalışırız işimiz yoksa. Sonumuz belli


    http://www.youtube.com/watch?v=IyuHAxR0xtk
    alıcan satıcan hemen beklemeye gelmez. hatta direksiyona bile oturma.
  • 02-03-2013, 11:45:25
    #36
    Yandex iyice pazarda yer edinsin reklam işine girsin bizde adsense dışında alternatif bir rekalm ağı kullanalım nasiplenelim biraz araba vs hikaye çıkar çıkmaz o başka mesele birde olaya bu yönü ile bakalım web sitesi sahipleri olarak