• 02-03-2013, 21:32:05
    #46
    Vergilerinede yardımcı olsalar kampanyaya katılırdım
  • 02-03-2013, 21:55:22
    #47
    KOZBA.NET
    Arkadaşlar herkes vergiden dert yanıyor da bu forumda bu araba çıksa rahat rahat binecek 1-2 kişi anca vardır. Şahsen bana çıksa motorunu çalıştırmadan satardım
  • 02-03-2013, 21:59:17
    #48
    KraLL54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlız hocam ws sıralamada var r10 sıralamada yok. Sizce saçma bir durum değil mi? Bir çok hitli site sıralamada yok.
    Hocam saçma değil çünkü sadece site kaynak kodlarında metrika kodlarını barındıran sitelerin sıralaması orada gözükür.
  • 03-03-2013, 00:34:08
    #49
    KOZBA.NET
    t4ko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam saçma değil çünkü sadece site kaynak kodlarında metrika kodlarını barındıran sitelerin sıralaması orada gözükür.
    Mevzuyu araştırınca farkettim hocam sağolun.
  • 04-03-2013, 13:35:02
    #50
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Gün geçmiyor ki Yandex bir yenilik yapmasın!
  • 04-03-2013, 13:41:56
    #51
    Abi millet yok benzin yok kdv. çıksa bile işe yaramaz dio abi al kullanmadan sat, al sana gıcır para sonrasındada o para ile lamboyu kirala hevesin kursagında kalmasın 1 hafta, sonrada geri kalan parayı ne yaparsan yap
  • 04-03-2013, 14:34:09
    #52
    1 aylık bursumla ne kadar gezebilirim merak ediyorum.
    Birde atıyorum çıktı vergisi ne kadar olur ki?
    Kaydoldukta 100.000 lira vergi isteseler veremem.
  • 04-03-2013, 15:08:33
    #53
    Çıktı da vergisini benzinini düşünüyor millet
  • 04-03-2013, 15:10:47
    #54
    Xp sisteme kurulmuyor bu browser