• 01-03-2013, 19:25:15
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İkramiyeye konu olan eşyanın bedeli içinde bulunan vergiler dışındaki vergi ve diğer kanuni yükümlülükler talihli tarafından ödenir.


    Bize çıksa Türkiye'ye getirsen arabanın 10 katı borçlanırsın
  • 01-03-2013, 19:30:42
    #11
    çıksada vergisi sıkıntı beyler
  • 01-03-2013, 19:33:52
    #12
    bana çıkacak uğraşmayın boşa
  • 01-03-2013, 19:43:26
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    işim gereği sürekli MPİ onaylı kampanyalar hazırlıyorum... son 25 yıldır hediyenin kendisini alabilen pek görmedim... zira bu tarz kampanyalarda tüketici hep zararlı çıkar. Şöyleki; Hediyenin piyasa fiyatı 100 Tl ise, 50 TL vergi ve diğer masraflar tutar, bunu karşılayamayan tüketici, arada kaynayan bi 10 liradan sonra eline 40 TL filan alır gider

    tamam, belki googledan eskiler ama yandex neresini yırtarsa yırtsın bu strateji ile köpükten başka hiç bir cacık olmaz... fazla tutunamaz... zaten kaç yıldır sürekli yerelleştirme ve pazarlama uzmanları arayıp duruyorlar... gerçi en doğrusunu kendileri bilir... zira pazardan yüzde kaç koparmak niyetinde olduklarını bilmedikten sonra ne kadar konuşsak boş... ama bizde (Türkiyede) az birazda olsa tutmuşsa, tek sebebi çoğu kişinin Türk arama motoru sanıyor olmasıdır...
    .
  • 01-03-2013, 20:00:12
    #14
    Alıntı
    Bu kutucuğu işaretleyerek Yandex’in kampanyaya kaydım sırasında verdiğim kişisel verilerimi işlemesine, bunların SDM Danışmanlık Organizasyon ve Pazarlama A.Ş. ile çekilişin düzenlenmesi amacıyla ve Yandex’in Rusya ve İsviçre’de bulunanlar da dahil olmak üzere Türkiye veya yurt dışında bulunan ilgili kuruluşları (grup şirketleri) ile müşteri ilişkileri yönetimi ve bana Yandex ürün ve hizmetlerinin tanıtımı amacıyla elektronik ticari iletilerin gönderilmesi amaçlarıyla ve Yandex veya ilgili kuruluşları tarafından gerekli görülecek diğer amaçlarla paylaşılmasına rıza veriyorum.
    Sırf bu kurallardan katılmıyorum.
    Devamlı ararlar bir şeyler satmaya kalkarlar.
  • 01-03-2013, 20:21:16
    #15
    O arabayı alabilmek için bir araba parası vermek gerek
  • 01-03-2013, 20:49:42
    #16
    250 bin lira civarinda vergi cikiyor, sacma olmus.
  • 01-03-2013, 20:55:03
    #17
    vergisi bi lamborghini parası ):

    kazanınca arabayı almadan okutamıyor muyuz ?
  • 01-03-2013, 20:56:15
    #18
    DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana amorti bile çıkmıyor ama ya çıkarsa diye indiresim geldi hani.
    aynen
    Batuhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İkramiyeye konu olan eşyanın bedeli içinde bulunan vergiler dışındaki vergi ve diğer kanuni yükümlülükler talihli tarafından ödenir.


    Bize çıksa Türkiye'ye getirsen arabanın 10 katı borçlanırsın
    Getirmeden satamazmıyız