• 01-03-2013, 20:56:32
    #19
    Lancer evo verseydi cekilise katilirdim
  • 01-03-2013, 21:08:01
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Nasılsa bütün bilgilerimiz Google aracılığı ile amarikalılarda. Yandex de böyle bir kampanya rusyanın ulaşamadığı bilgilere ulaşacaktır diye komplo teorisi kuruyorum

    Katılmaycağım, allah korusun cıkar mıkar, vergi diye, elimizde olanından da oluruz.
  • 01-03-2013, 21:45:28
    #21
    İndirelim bakalım, tutarsa araçı satıp parayı r10 halkına dağıtmayı planlıyorum
  • 01-03-2013, 21:51:12
    #22
    CyberCocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    250 bin lira civarinda vergi cikiyor, sacma olmus.
    Aynen, bu devirde 250 bin lira arabaya vermek akıl işi değil.
  • 01-03-2013, 21:52:06
    #23
    Adamlar uçmuş
  • 01-03-2013, 22:01:47
    #24
    bende katılacaktım ama bilgileri paylaşıyormuş
  • 01-03-2013, 22:06:01
    #25
    bizim milletimiz yandex browseri'da indirse yapacağı ne olur

    açılış sayfası google olsun
  • 01-03-2013, 22:09:38
    #26
    Dünyada 10 tane, yandexte yok bizde olacak
    milyonda 1 ümit
  • 01-03-2013, 22:15:55
    #27
    Misafir
    Tekeri çıksa yeter beyler, pardon tekerinin sibobu
    • kereky
    kereky bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.