işim gereği sürekli MPİ onaylı kampanyalar hazırlıyorum... son 25 yıldır hediyenin kendisini alabilen pek görmedim... zira bu tarz kampanyalarda tüketici hep zararlı çıkar. Şöyleki; Hediyenin piyasa fiyatı 100 Tl ise, 50 TL vergi ve diğer masraflar tutar, bunu karşılayamayan tüketici, arada kaynayan bi 10 liradan sonra eline 40 TL filan alır gider
tamam, belki googledan eskiler ama yandex neresini yırtarsa yırtsın bu strateji ile köpükten başka hiç bir cacık olmaz... fazla tutunamaz... zaten kaç yıldır sürekli yerelleştirme ve pazarlama uzmanları arayıp duruyorlar... gerçi en doğrusunu kendileri bilir... zira pazardan yüzde kaç koparmak niyetinde olduklarını bilmedikten sonra ne kadar konuşsak boş... ama bizde (Türkiyede) az birazda olsa tutmuşsa, tek sebebi çoğu kişinin Türk arama motoru sanıyor olmasıdır...
.