Belki konu dışı olacak ama her reklamı kaaleye alırsak şu anda "
Ttnette kampanya var uşagum dinle beniii ! " diye kadın haykırıyor fatura bir geliyor
netlimitsiz 49 TL den başladık
69 TL oldu bide açma kapama bedeli 15 TL miş sistemsel olarak açık kapalı radio butona basıp kaydet demenin bedeli bu olsa gerek ..
Gerçekten uşağın dinliyor seni