Daha test aşamasında, belirli periyotlarda gözüküyor, bende yeni görünüme opera'da çok sık rastlıyorum o esneda hemen chrome,firefox,internet explorer, safari ve maxthon ile kontrol ediyorum onlarda gözükmüyor. Her ne yapmaya çalışıyorlarsa görsellik güzel olmuşta arama sonuçları ortada kalıyor solda menüler sağda reklamlar ortada sonuçlar boğucu oluyor.
Ne halt yapıyorlarsa bir an önce bitirseler sitelerim dalgalanmadan çıkmadı bunların yüzünden.
http://www.google.com.tr
99
●22.128
- 05-05-2010, 13:22:03iyidir iyi. Allah onu başımızdan eksik etmesin. ayın 28'i geldi mi google'dan iyisi yok dersiniz
- 05-05-2010, 13:31:30Sen yeni mi farkettin bunu? Demek ki sen bilgisayardaki cerezleri uzun zamandır temizlememişsin. Bu google sayfası bende yaklaşık 1 aydır böyle çıkıyor.