• 05-05-2010, 11:35:18
    #37
    Daha test aşamasında, belirli periyotlarda gözüküyor, bende yeni görünüme opera'da çok sık rastlıyorum o esneda hemen chrome,firefox,internet explorer, safari ve maxthon ile kontrol ediyorum onlarda gözükmüyor. Her ne yapmaya çalışıyorlarsa görsellik güzel olmuşta arama sonuçları ortada kalıyor solda menüler sağda reklamlar ortada sonuçlar boğucu oluyor.
    Ne halt yapıyorlarsa bir an önce bitirseler sitelerim dalgalanmadan çıkmadı bunların yüzünden.
  • 05-05-2010, 12:24:03
    #38
    bende de türkçe sayfası normal ama ingilizce sayfası bunun gibi görünüyor. beğenmedim açıkçası
  • 05-05-2010, 12:29:18
    #39
    eski tasarıma geri döndü bende
  • 05-05-2010, 13:03:11
    #40
    ie den bakinca gordum com.tr de olmus evet (: com da yok
  • 05-05-2010, 13:13:51
    #41
    bencede igrenç
  • 05-05-2010, 13:22:03
    #42
    iyidir iyi. Allah onu başımızdan eksik etmesin. ayın 28'i geldi mi google'dan iyisi yok dersiniz
  • 05-05-2010, 13:31:30
    #43
    Sen yeni mi farkettin bunu? Demek ki sen bilgisayardaki cerezleri uzun zamandır temizlememişsin. Bu google sayfası bende yaklaşık 1 aydır böyle çıkıyor.
  • 05-05-2010, 14:43:26
    #44
    arama sonuçları sayfası berbat olmuş
  • 05-05-2010, 15:22:34
    #45
    Üyeliği durduruldu
    Gayet normal.