• 05-05-2010, 06:45:44
    #28
    google.com da vardı bu,bence hoş (:
  • 05-05-2010, 07:36:23
    #29
    eee ne var standart google
  • 05-05-2010, 09:00:24
    #30
    Sol tarafdaki menü çok biçimsiz olmuş. Lakin zamanla herkezin gözü alışacaktır şuan itibari çok garip geliyor hakikaten
  • 05-05-2010, 09:12:39
    #31
    chrome cikiyor galiba yada bizde cikmasi zaman alicak
  • 05-05-2010, 09:17:29
    #32
    Arama yapıldığında da yanda kısa yollar çıkıyor.

    Açıkcası hiç beğenmedim.
  • 05-05-2010, 09:34:51
    #33
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bende normal bir değişiklik yok :S
  • 05-05-2010, 09:38:02
    #34
    Üyeliği durduruldu
    bencede iyi olmamış.
    herkeste görünmemesinin sebebi her sunucuda sanırım henüz aktifleşmemiş bu tasarım.
    ondan dolayı etkin olan sunucuya giren arkdaşlarda yeni tasarım çıkıyor
    aram sonucu sayfası da berbat olmuş
  • 05-05-2010, 09:45:57
    #35
    ya bende neden aynı bi fark yok ff gc ie hepsiyle baktım aynı degişeyn bişey yok
  • 05-05-2010, 10:05:40
    #36
    Misafir
    bazen oluyor o banada oldu bi ara sonra değişti bi reset te