• 05-05-2010, 21:28:33
    #55
    Üyeliği durduruldu
    site1748 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    chrome ile böyle, firefox ile eski görünüyor.
    Sadece IE'de gözüküyor.
  • 05-05-2010, 21:30:00
    #56
    Bende bir yeni görünüm birde eski görünüm oluyor.

    Sunucular'dan kaynaklanan bir şey sanırım.
  • 05-05-2010, 21:32:34
    #57
    Bana gayet güzel geldi Beğendim açıkçası..
  • 05-05-2010, 23:14:46
    #58
    bence harika
  • 05-05-2010, 23:17:26
    #59
    ie de böyle çıkıyo galiba ben ff ve operayla girdim her zamanki gibi çıktı.
  • 05-05-2010, 23:19:13
    #60
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ctrl+f5 yapın yeni hali gözükür...
  • 06-05-2010, 02:22:08
    #61
    Bence hoş olmuş
  • 06-05-2010, 02:24:41
    #62
    Bende sadece logo değişti. Web 3.0 mı geliyor ne ?
  • 06-05-2010, 02:26:55
    #63
    Yenisi daha hoş olmuş, yumuşamış