• 06-05-2010, 22:05:27
    #73
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bence çok güzel olmuş...
    http://prntscr.com/bufs
  • 06-05-2010, 22:23:56
    #74
    enteresan bişey olmuş. Gözü yoruyor hafiften.
  • 06-05-2010, 22:29:10
    #75
    logoda değişmiş değil mi ben mi yanlış görüyorum renkleri daha canlı yapmışlar ve bi iki ince efekti kaldırmışlar arama sonuç sayfasında sola seçenek koyması pek iyi olmamış esasında ama alışırız sorun değil
  • 06-05-2010, 22:34:05
    #76
    Opera ve ff de bugün değişmiş
  • 06-05-2010, 22:35:23
    #77
    yakışır google'a
  • 06-05-2010, 22:47:45
    #78
    Bence de gayet güzel. Köklü değişiklikler iyidir.
  • 07-05-2010, 05:01:34
    #79
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bi tuhaf geldi sevmedim sanki :S alışmak zaman alıcak gibi
  • 07-05-2010, 05:29:20
    #80
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bende sevmedim + gözü yoruyor
  • 07-05-2010, 10:22:47
    #81
    google hep sade idi şimdiki gözü yoruyor ve yakışmamış...