Daha test aşamasında, belirli periyotlarda gözüküyor, bende yeni görünüme opera'da çok sık rastlıyorum o esneda hemen chrome,firefox,internet explorer, safari ve maxthon ile kontrol ediyorum onlarda gözükmüyor. Her ne yapmaya çalışıyorlarsa görsellik güzel olmuşta arama sonuçları ortada kalıyor solda menüler sağda reklamlar ortada sonuçlar boğucu oluyor.
Ne halt yapıyorlarsa bir an önce bitirseler sitelerim dalgalanmadan çıkmadı bunların yüzünden.