böyle demişler şirket hesabı kurup ondan yapsam olur demi
En son çıkan kanun ile ki değişti mi inanın bilmiyorum bizim vergi vermemiz gerekiyordu reklam verdiğimiz için.
Yani şuan o durum değişti mi emin değilim ancak sanmıyorum değiştiğini, kolay kolay vazgeçmiyor bizim devletimiz para gelen yerden
En son çıkan kanun ile ki değişti mi inanın bilmiyorum bizim vergi vermemiz gerekiyordu reklam verdiğimiz için.
Yani şuan o durum değişti mi emin değilim ancak sanmıyorum değiştiğini, kolay kolay vazgeçmiyor bizim devletimiz para gelen yerden
Şahıs şirketimiz var.
Geçen yılın tüm adwords faturalarını gider olarak gösterdik.Muhasebecim maliye ile 1 hafta 10 gün mailleşti. Sonunda gider olarak gösterdi ve vergimizi verdik.
Nedir ne değildir bilmiyorum tam.Sormam gerek.Kendisinden bilgi alıp konuya yazarım.Ama biz dediğim gibi gider olarak gösterdik.
Şahıs şirketimiz var.
Geçen yılın tüm adwords faturalarını gider olarak gösterdik.Muhasebecim maliye ile 1 hafta 10 gün mailleşti. Sonunda gider olarak gösterdi ve vergimizi verdik.
Nedir ne değildir bilmiyorum tam.Sormam gerek.Kendisinden bilgi alıp konuya yazarım.Ama biz dediğim gibi gider olarak gösterdik.
vallahi çok iyi olur bu konuda geri dönüşününzü kesinlikle bekliyor olacağım
Şahıs şirketimiz var.
Geçen yılın tüm adwords faturalarını gider olarak gösterdik.Muhasebecim maliye ile 1 hafta 10 gün mailleşti. Sonunda gider olarak gösterdi ve vergimizi verdik.
Nedir ne değildir bilmiyorum tam.Sormam gerek.Kendisinden bilgi alıp konuya yazarım.Ama biz dediğim gibi gider olarak gösterdik.
hocam detaylı bilgi aldığınızda bizide aydınlatırsanız seviniriz