Şahıs şirketimiz var.
Geçen yılın tüm adwords faturalarını gider olarak gösterdik.Muhasebecim maliye ile 1 hafta 10 gün mailleşti. Sonunda gider olarak gösterdi ve vergimizi verdik.
Nedir ne değildir bilmiyorum tam.Sormam gerek.Kendisinden bilgi alıp konuya yazarım.Ama biz dediğim gibi gider olarak gösterdik.
vallahi çok iyi olur bu konuda geri dönüşününzü kesinlikle bekliyor olacağım