• 09-05-2020, 22:19:38
    #1
    daha öncede böyle bir konu açmıştım ama tekrar açıyorum aradığım yanıtı alamadım

    adwords e verdiğim parayı ben gider olarak gösteremezmiyim, ne yapmam gerekir bilgisi olanlar bana yardımcı olabilirmi muhaesebecime sordum diyor ki faturası olmalı banka hesabımdan ödediğimin dekontunu göstersem olmazmı dedim olmuyormuş çıkış yolu yokmu bunun arkadaşlar gider gösteremezsem kazancım 500 tl ise zaten 300 tl reklama gidiyor 200 tl nin 100 tl si diğer şeylere gitse kalan bana 100 tl falan 500 tl üzerinden vergi ödersem ben işin içinden çıkamam ki konu hakkında tecrübelerinizi paylaşırmısınız,
    şimdi biri dicek ürünlerin fiyatını arttır ozaman da satış olmicak gene aynı şey olucak bi çıkar yolu yokmudur şirketimi kuralı 4 gün oldu böyle bi sorunla karşılaştım

    gider gösteremezsem ve 100 tl lik fatura kesersem vergi kaçırmış olurum umarım anlatabilmişimdir derdimi
  • 09-05-2020, 22:21:16
    #2
    bildiğim kadarıyla hayır, gider olarak gösteremiyorsun. adsense'yi de gelir olarak gösteremiyoruz. öyle değil mi dostlar?
  • 09-05-2020, 22:21:18
    #3
    Selamlar hocam,
    Fatura bilgilerini kurumsal olarak girebilirsin ve her ay google sana zaten fatura kesmekte. Yani sadece faturalandırma ayarlarını yapman yeterli gider göstermen için.
  • 09-05-2020, 22:22:36
    #4
    tahaege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar hocam,
    Fatura bilgilerini kurumsal olarak girebilirsin ve her ay google sana zaten fatura kesmekte. Yani sadece faturalandırma ayarlarını yapman yeterli gider göstermen için.
    özelden bişey atıcam bu olurmu
  • 09-05-2020, 22:23:10
    #5
    Vergi kaçırmazsan vay haline gibi duruyor.
  • 09-05-2020, 22:23:17
    #6
    muraatydn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    özelden bişey atıcam bu olurmu
    Tabi hocam.
  • 09-05-2020, 22:26:52
    #8
    #Sağlayıcı ^^
    Ads harcamaları gider olarak gösterilemiyor, hatta sizin reklam verdiğiniz için vergi vermeniz gerekiyor

    Çok saçma bir sistem...
  • 09-05-2020, 22:28:02
    #9
    KorkmazMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ads harcamaları gider olarak gösterilemiyor, hatta sizin reklam verdiğiniz için vergi vermeniz gerekiyor

    Çok saçma bir sistem...

    böyle demişler şirket hesabı kurup ondan yapsam olur demi