daha öncede böyle bir konu açmıştım ama tekrar açıyorum aradığım yanıtı alamadım

adwords e verdiğim parayı ben gider olarak gösteremezmiyim, ne yapmam gerekir bilgisi olanlar bana yardımcı olabilirmi muhaesebecime sordum diyor ki faturası olmalı banka hesabımdan ödediğimin dekontunu göstersem olmazmı dedim olmuyormuş çıkış yolu yokmu bunun arkadaşlar gider gösteremezsem kazancım 500 tl ise zaten 300 tl reklama gidiyor 200 tl nin 100 tl si diğer şeylere gitse kalan bana 100 tl falan 500 tl üzerinden vergi ödersem ben işin içinden çıkamam ki konu hakkında tecrübelerinizi paylaşırmısınız,
şimdi biri dicek ürünlerin fiyatını arttır ozaman da satış olmicak gene aynı şey olucak bi çıkar yolu yokmudur şirketimi kuralı 4 gün oldu böyle bi sorunla karşılaştım

gider gösteremezsem ve 100 tl lik fatura kesersem vergi kaçırmış olurum umarım anlatabilmişimdir derdimi