Şahıs şirketimiz var.
Geçen yılın tüm adwords faturalarını gider olarak gösterdik.Muhasebecim maliye ile 1 hafta 10 gün mailleşti. Sonunda gider olarak gösterdi ve vergimizi verdik.

Nedir ne değildir bilmiyorum tam.Sormam gerek.Kendisinden bilgi alıp konuya yazarım.Ama biz dediğim gibi gider olarak gösterdik.