• 10-08-2006, 13:39:47
    #10
    desperrado adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yapamayan beceremeyen kısa yoldan satıcıya atar suçu.Satıcının bu kuponu bedava aldığını düşünmesindendir sanırım.900 e yakın kupon sattım hem burda hemde yabancı forumlarda.Bir tane yabancı gelipte neden çalışmadı demedi ama sağolsun bizim arkadaşlar çalışmadı paramı ver foruma yazıyorum tarzı mesajlar hepsinede paralarını verdim eğer ondan sonra çalıştıysa yine hakkım helal olsun ama ayıp.Bazı şeyleri bulup getiriyor insanlar bunların kıymetını bılın
    Satıcılar becerıksız demek kı,kuponları ben acmadım ben calıstırmadım,bızzat satıcıdan calıstırılmıs aldım.Arkadas kendı gırdı kuponu hesap bılgılerını bana verdı ancak yayına gırmedı reklamlar.SImdı suc benım mı?
    Kımse bedavaya bısey yapmıyor.Kuponların ne kadara alındıgını bızde bılıyoruz
  • 10-08-2006, 13:41:49
    #11
    firar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet olay url ile ilgili olabilir.. çünkü bende bi müşterimin domainine çalıştıramıyorum şuan.. muhtemelen geri ödeme yapıcam.. ama ferdi arkadaşımızın domainine reklam çalıştıkdık yani onda bi problem olmaması gerekir..
    @firar dan da aynı sekılde aldım.arkadas kendı actı kuponu ve calıstırdı reklamlar yayına gırdı.Kendısı gırmedı sandı ve ıade yapacaktı ve yayında oldugunu soyledım.Brokenpromıes gıbı benı ılgılendırmez ben actım calısmadıysa banane demedı
  • 10-08-2006, 14:47:25
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar konuyu cok uzatmadan tüm aramızda geçenleri yazayım.

    Bu arkadaş benden 75$lik 2tane kupon aldı.

    Bir kuponu kendi çalıştırdı ve reklamları yayına girmedi.

    2. kuponda ise gelip çalıştırırmısın diye sordu bende bu konuda destek vermedigimi söyleyip
    daha önceden kupon sattıgım kişilerden birinin MSN adresini yardımcı olması için verdim.

    Daha reklamlar yine yayına girmedi diyeerek msn'e geldi.

    2gün pek msn'e giremedim ve dün girdigimde arkadaşla konuşup sorunu halledecegimizi söyledim ama bugün
    r10.net'de baslık acıldıgını gördüm.

    Olay bundan ibaret.

    Reklamlar yayına girmemişse bunun pek çok nedeni olabilir.

    Kesinlikle kuponları çalıştırma konusunda destek vermiyorum. Kuponlar sadece çalışma garantilidir yani size sattıgım kupona ait olan meblağ adwords hesabınıza eklenir.

    Firar arkadaşımız kuponları nasl saglıyor bilemiyorum ama ben başkasından ücretini ödeyerek alıp
    ufak bir komisyonla başkasına satıyorum bu yüzdende kimseye geri ödeme garantisi vermiyorum.

    25'den fazla arkadaşa 500$,100$,75,$25,50£'lik kuponlar sattım ve bu arkadaş dahil iki kişide reklamlar yayına girmedi.

    Eski yada yeni tüm kuponlarla verilen reklamları google hiç neden göstermeden durdurabilir yada hiç yayına sokmayabilir bunuda unutmayın.

    Buda google'ın promosyon kodları için oluşturdugu sözleşmeden bir kısım

    The promotional credit is non-transferable and may not be sold or bartered. Offer may be revoked at any time for any reason by Google Inc. One promotional credit per customer.

    -
  • 10-08-2006, 15:00:11
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Sitede kaynaklanan yavaşlamadan dolayı aynı mesaj 2kere yollanmış.
  • 10-08-2006, 16:49:42
    #14
    BrokenPromises adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Firar arkadaşımız kuponları nasl saglıyor bilemiyorum ama ben başkasından ücretini ödeyerek alıp
    ufak bir komisyonla başkasına satıyorum bu yüzdende kimseye geri ödeme garantisi vermiyorum.



    -

    ben ilk elden satışı yaptıgım için geri ödeme problemim olmuyordu.. ve sadece bi arkadaşda kupon yayına girmedi.. oda daha önceden tecrübeli oldugu için geri ödeme istemedi olabilir böyle şeylr dedi ki kuponlarının bazılarınıda bugün yayına soktum.. artık ztn bende geri ödeme garantisi vermiyorum bi arkadaş suistimal etti çünkü..

    ferdicoskun arkadaşımızada dürüstlüğü için teşekkür ediyorum.. benyayına girmediğini düşünerek geri ödeme teklif ettim arkadaşa ama o yayına girdiğini belirtti..


    herkeze iyi günler..
    bol reklamlı günler
  • 10-08-2006, 20:13:03
    #15
    BrokenPromises adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar konuyu cok uzatmadan tüm aramızda geçenleri yazayım.

    Bu arkadaş benden 75$lik 2tane kupon aldı.

    Bir kuponu kendi çalıştırdı ve reklamları yayına girmedi.

    2. kuponda ise gelip çalıştırırmısın diye sordu bende bu konuda destek vermedigimi söyleyip
    daha önceden kupon sattıgım kişilerden birinin MSN adresini yardımcı olması için verdim.

    Daha reklamlar yine yayına girmedi diyeerek msn'e geldi.

    2gün pek msn'e giremedim ve dün girdigimde arkadaşla konuşup sorunu halledecegimizi söyledim ama bugün
    r10.net'de baslık acıldıgını gördüm.

    Olay bundan ibaret.

    Reklamlar yayına girmemişse bunun pek çok nedeni olabilir.

    Kesinlikle kuponları çalıştırma konusunda destek vermiyorum. Kuponlar sadece çalışma garantilidir yani size sattıgım kupona ait olan meblağ adwords hesabınıza eklenir.

    Firar arkadaşımız kuponları nasl saglıyor bilemiyorum ama ben başkasından ücretini ödeyerek alıp
    ufak bir komisyonla başkasına satıyorum bu yüzdende kimseye geri ödeme garantisi vermiyorum.

    25'den fazla arkadaşa 500$,100$,75,$25,50£'lik kuponlar sattım ve bu arkadaş dahil iki kişide reklamlar yayına girmedi.

    Eski yada yeni tüm kuponlarla verilen reklamları google hiç neden göstermeden durdurabilir yada hiç yayına sokmayabilir bunuda unutmayın.

    Buda google'ın promosyon kodları için oluşturdugu sözleşmeden bir kısım

    The promotional credit is non-transferable and may not be sold or bartered. Offer may be revoked at any time for any reason by Google Inc. One promotional credit per customer.

    -
    Kocum buraya gelip aglama msn baska konusup burda baska yazma.Hıcbır kuponu ben calıstırmadım ıkısını de sen bırını reklam......@hotmail.com msne kayıtlı arkadas yaptı dıgerını sen.O arkadasa da sen yonlendırdın.Terbıyesızlık yapma
  • 11-08-2006, 04:10:28
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşım bak sen gelip bana nasıl açılır diye sorunca bende seni yönlendirdim. O kişilere sadece kupon sattım bundan öteri bir yakınlıgım,ortaklıgım yok. Kupon çalıştırmayı bile bilmeyen insanlar kupon alırsa böyle olur tabi.
  • 11-08-2006, 10:40:46
    #17
    Çoluk çocukla alısverısın sonu bu tabı hata bende.Senın gıbıler yuzunden küçüklerin önü kapanıyor.Ben istersem senide calıstırırım!..Bunu bil
    Banane o kişilerle yakınlıgın yoksa,bu benı ılgılendırmez.Ben sana kuponlar acılacak calısacak dedım ona gore ödeme yaptım.Senınle ugrasamam.Bıde ben onlıne olmadıgım zamanı kolluyorsun gordugum kadarıyla,yokken hemen yazıyorsun da,kimi kandırabıleceksın acaba onu merak edıyorum
  • 11-08-2006, 18:33:15
    #18
    Üyeliği durduruldu
    BrokenPromises adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sitede kaynaklanan yavaşlamadan dolayı aynı mesaj 2kere yollanmış.
    ustad hala beklemekteyim....??