• 14-10-2012, 10:48:30
    #10
    Remixindir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynen öyle fakat şuda bir gerçek ki Yandex Rusyanın Rusya'da kişi başına düşen milli gelir 11 bin dolar Türkiye'de 13 bin dolar bu demekki türk reklam şirketleri ile yandex hemen hemen aynı tıklama oranlarını verecek.

    Yani Şuan Rusyada Ortalama Yandex Reklam programında Tık Başı 0,01-0,05 TL arasında ücret veriyor. bu Türkiye'ye geçince değişirmi bence değişmez.

    Yandex adaletli davranırsa az da olsa adsense ye küsenlerin ilgisini çekebilir. Yani Yandex'e de bence fazla güvenmemek gerekebilir.

    Türk Reklam şirketlerinin %99 u vurkaç taktiği ile çalışıyor.Çünkü zaten arama motoru google reklam şirketleri o yüzden dik duramıyor.

    bu Arada benim tek umudum yerli google e-celebi Devlet bu işe el atıp reklam pastasına el atarsa o zaman herkes mutlu olur.

    Türkiye'nin parası en azından türkiye'de kalır. Tabi en az google kadar sağlam bi proje yapılmalı

    E-celebi nin kullanıcılar tarafında pek tutulacağına inanamıyorum google kadar iyi sunuç veremiycek yendex le rusyanın milli gelirinin pekde alakakı olduğunu düşünmüyorum google üssü jameikada finans bölümü ırlanda genel müdürlük abd bir çok ülke için tek standart belirlemişler diller ve kelime bazında heryere aynını veriyorlar yandexte buna göre ayarlama yapacaktır diye düşünüyorum. Fakat e-celebinin türkiyeye bir yararı olamaz googleden gelen para ülkeye doviz olarak giriş yapıyor bu nedenle google daha çok yararlı oluyor eğer e-celebi yaparsa sadece bir sirküslasyon olur ulusal boyutta kalır hiç büyüyemez. Benim umudum genede yandexte.
  • 14-10-2012, 10:59:38
    #11
    dewadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    E-celebi nin kullanıcılar tarafında pek tutulacağına inanamıyorum google kadar iyi sunuç veremiycek yendex le rusyanın milli gelirinin pekde alakakı olduğunu düşünmüyorum google üssü jameikada finans bölümü ırlanda genel müdürlük abd bir çok ülke için tek standart belirlemişler diller ve kelime bazında heryere aynını veriyorlar yandexte buna göre ayarlama yapacaktır diye düşünüyorum. Fakat e-celebinin türkiyeye bir yararı olamaz googleden gelen para ülkeye doviz olarak giriş yapıyor bu nedenle google daha çok yararlı oluyor eğer e-celebi yaparsa sadece bir sirküslasyon olur ulusal boyutta kalır hiç büyüyemez. Benim umudum genede yandexte.

    google den Türkiye ye döviz mi geliyor....

    google Türkiye nin mi?

    tam tersi Türkiye den google döviz gidiyor... reklam verenler geneli TÜRK.

    ordan 10 alıyor 2 sini yayıncıya veriyor kalanı kendine kalıyor.

    vergi veriyormu onu pek anlamam.

    gelelim diğerlerine

    iddaa, sayısal loto ve bunlara benzeyen birçok şans oyunlarından yurt dışındakilere patent parası ödüyoruz.
  • 14-10-2012, 11:41:57
    #12
    Üyeliği durduruldu
    dewadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    E-celebi nin kullanıcılar tarafında pek tutulacağına inanamıyorum google kadar iyi sunuç veremiycek yendex le rusyanın milli gelirinin pekde alakakı olduğunu düşünmüyorum google üssü jameikada finans bölümü ırlanda genel müdürlük abd bir çok ülke için tek standart belirlemişler diller ve kelime bazında heryere aynını veriyorlar yandexte buna göre ayarlama yapacaktır diye düşünüyorum. Fakat e-celebinin türkiyeye bir yararı olamaz googleden gelen para ülkeye doviz olarak giriş yapıyor bu nedenle google daha çok yararlı oluyor eğer e-celebi yaparsa sadece bir sirküslasyon olur ulusal boyutta kalır hiç büyüyemez. Benim umudum genede yandexte.
    Googledan 1 lira doviz geliyorsa 10 lira para gidiyor
  • 14-10-2012, 13:08:11
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam şarkı sözlerine laf etmişsinizde şarkı sözündeki siteler nasıl aynı içeriği yazmayacak söylermisin şarkı sözlerinimi değiştiricek ? Mantıklımı dediğiniz ?
  • 14-10-2012, 13:59:28
    #14
    dewadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende detaylı bir mail attım hangi siteler kopya içerik yapmasına rağmen yüksek hitlerle google adsense kullanıyor bir bir yazdım. Bu çifte standart olmuyormu dedim.
    Google, Tarih ve diğer konularda kullanıcıya kaynak gösterebilen, en sağlıklı bilgiyi verebilecek kaynakların üniversiteler ve diğer yasal kurumlar olduğunun farkına varmaya başladı.

    Ayrıca Türkiye de internete uygulanan sansürün ne boyutta olduğunu bilmiyoruz, içeriğimiz filtreleme sansürü görüyorsa, Üzülerek söylemeliyim, çabalarınız Google için pek bir anlam ifade etmiyor.

    Başarılar.
  • 14-10-2012, 15:45:25
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kesinlikle google bizim paraları Alıyor 10 da ikisini türk webmasterlere dağıtıp. diğerini kendi alıyor. fakat yerli bi arama motoru olduğu takdirde bu para türkiye'de yani türklerde kalıcak. Bu önemli burda dönen rantı daha kimse farkedemiyor(başta büyük yatırımcılar ve Hükümet) önemsemiyor hala bugday ekip ihraç etmekle uğraşırken adamlar bi yazılım ile senin senelerce kazanamayacağın kadar parayı kazanıyorlar.

    bu arada google malı götürüyor tek başına internet reklamcılığı pastasını tek başına yiyor bir çok ülkede olduğu gibi türkiye'dede
  • 14-10-2012, 16:56:43
    #16
    aslanbey34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    google den Türkiye ye döviz mi geliyor....

    google Türkiye nin mi?

    tam tersi Türkiye den google döviz gidiyor... reklam verenler geneli TÜRK.

    ordan 10 alıyor 2 sini yayıncıya veriyor kalanı kendine kalıyor.

    vergi veriyormu onu pek anlamam.

    gelelim diğerlerine

    iddaa, sayısal loto ve bunlara benzeyen birçok şans oyunlarından yurt dışındakilere patent parası ödüyoruz.
    Ona görede hizmet veriyor google bunca reklam veren var gidipte neden örnek veriyorum reklamstore adhood vs. gibi firmalar googlenin aldığı reklam verenleri bağlıyamıyor çünkü devleştirmişiz piyasayı elinde tutuyor sadece türklermi reklam veriyor sanıyorsunuz dünya çapından herkes alıyor ingilizce sağlık makalelerinden gelen yabancı reklam verenlerin reklamları türkmü karşılıklı doviz dönüyor google türklere daha düşük bir pasta dilimi ayırmış ama söz konusu döviz sadece türklerden çıkmıyor abd , u.k , rusya vs. ülkelerdende sen gösterimden para alıyorsun demekki onlardan da sana gelen var her koşulda google kazanıyor.

    Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam şarkı sözlerine laf etmişsinizde şarkı sözündeki siteler nasıl aynı içeriği yazmayacak söylermisin şarkı sözlerinimi değiştiricek ? Mantıklımı dediğiniz ?
    benim şarkı sözlerine lafım size değil alınmayın google amca diyorki kopya içerik yada az özgün içerik barındıran siteler adsense den yararlanamaz. Peki şarkı sözleri siteleri ne yapsın adamlar aynı şarkıları söze döküyor onlar özgünmü yazıyor benim kaynağım örneğin bir ansiklopedi benim gibi aynı kaynağı kullanan arkadaş farkı birşeymi yazıcak işte bunun düşüncesinde değil bu nedenle az özgün içerik var kopya içerik bahanesiyle o site için adsense hesabını kullanmana izin vermiyor google amca.

    aliyilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google, Tarih ve diğer konularda kullanıcıya kaynak gösterebilen, en sağlıklı bilgiyi verebilecek kaynakların üniversiteler ve diğer yasal kurumlar olduğunun farkına varmaya başladı.

    Ayrıca Türkiye de internete uygulanan sansürün ne boyutta olduğunu bilmiyoruz, içeriğimiz filtreleme sansürü görüyorsa, Üzülerek söylemeliyim, çabalarınız Google için pek bir anlam ifade etmiyor.

    Başarılar.
    Haklısınız üniversite kaynaklarının değerli olduğuna inanmış olabilir ama ben üniversite kaynaklarına google üzerinden arama yapınca ilk sıradan ulaşanı görmedim.Madem öyle O halde bize gerek kalmadı. Bizim sitelerden index alıp ilk sıralarda çıkarmasını biliyor çıkacak diyecekki böyle böyle size gerek kalmadı üniversite veri tabanlarında yada herhangi bir kurumun tabanında arama sonuçlarını göstericem diycek eeee onuda yapmıyor. Demekki ne şiş yansın ne kebap.

    Remixindir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle google bizim paraları Alıyor 10 da ikisini türk webmasterlere dağıtıp. diğerini kendi alıyor. fakat yerli bi arama motoru olduğu takdirde bu para türkiye'de yani türklerde kalıcak. Bu önemli burda dönen rantı daha kimse farkedemiyor(başta büyük yatırımcılar ve Hükümet) önemsemiyor hala bugday ekip ihraç etmekle uğraşırken adamlar bi yazılım ile senin senelerce kazanamayacağın kadar parayı kazanıyorlar.

    bu arada google malı götürüyor tek başına internet reklamcılığı pastasını tek başına yiyor bir çok ülkede olduğu gibi türkiye'dede
    @aslanbey34 arkadaşıma dediğim paraları alıyor ve googlenin tam oturmuş bir standardı yok benim kinim hıncım zaten google devlet böyle bişey yapması gerekirmi tartışılır fakat şöyle türkler türklere reklam vericek o halde sınırı türk ulusu üzerinde olucak kitle belli sanıyormusunuz türk reklam verenleri sınırı sadece türk sitelerinde tutacak sınırı genişletmek için hem devletin kurduğu e-celebiyi hemde googleyi kullanıcak. Ben devletten değil googleden istiyorum hakkımı.


    Not. Yorumlarınız için sağolun.
  • 15-10-2012, 13:17:39
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bi arkadaş az hit alan yere sen olsan reklam verirmisin demiş . ben olsam verirdim cünkü hit az ise tıklamada az olucaktır gösterimde verilen ücrette az olucaktır
  • 15-10-2012, 13:26:26
    #18
    mrcn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bi arkadaş az hit alan yere sen olsan reklam verirmisin demiş . ben olsam verirdim cünkü hit az ise tıklamada az olucaktır gösterimde verilen ücrette az olucaktır
    aslına dediğin doğru reklam verenlerin işine geliyor ama googlenin işine gelmiyor olabilir.