E-celebi nin kullanıcılar tarafında pek tutulacağına inanamıyorum google kadar iyi sunuç veremiycek yendex le rusyanın milli gelirinin pekde alakakı olduğunu düşünmüyorum google üssü jameikada finans bölümü ırlanda genel müdürlük abd bir çok ülke için tek standart belirlemişler diller ve kelime bazında heryere aynını veriyorlar yandexte buna göre ayarlama yapacaktır diye düşünüyorum. Fakat e-celebinin türkiyeye bir yararı olamaz googleden gelen para ülkeye doviz olarak giriş yapıyor bu nedenle google daha çok yararlı oluyor eğer e-celebi yaparsa sadece bir sirküslasyon olur ulusal boyutta kalır hiç büyüyemez. Benim umudum genede yandexte.
Googledan 1 lira doviz geliyorsa 10 lira para gidiyor