Kesinlikle google bizim paraları Alıyor 10 da ikisini türk webmasterlere dağıtıp. diğerini kendi alıyor. fakat yerli bi arama motoru olduğu takdirde bu para türkiye'de yani türklerde kalıcak. Bu önemli burda dönen rantı daha kimse farkedemiyor(başta büyük yatırımcılar ve Hükümet) önemsemiyor hala bugday ekip ihraç etmekle uğraşırken adamlar bi yazılım ile senin senelerce kazanamayacağın kadar parayı kazanıyorlar.

bu arada google malı götürüyor tek başına internet reklamcılığı pastasını tek başına yiyor bir çok ülkede olduğu gibi türkiye'dede