dewadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
E-celebi nin kullanıcılar tarafında pek tutulacağına inanamıyorum google kadar iyi sunuç veremiycek yendex le rusyanın milli gelirinin pekde alakakı olduğunu düşünmüyorum google üssü jameikada finans bölümü ırlanda genel müdürlük abd bir çok ülke için tek standart belirlemişler diller ve kelime bazında heryere aynını veriyorlar yandexte buna göre ayarlama yapacaktır diye düşünüyorum. Fakat e-celebinin türkiyeye bir yararı olamaz googleden gelen para ülkeye doviz olarak giriş yapıyor bu nedenle google daha çok yararlı oluyor eğer e-celebi yaparsa sadece bir sirküslasyon olur ulusal boyutta kalır hiç büyüyemez. Benim umudum genede yandexte.

google den Türkiye ye döviz mi geliyor....

google Türkiye nin mi?

tam tersi Türkiye den google döviz gidiyor... reklam verenler geneli TÜRK.

ordan 10 alıyor 2 sini yayıncıya veriyor kalanı kendine kalıyor.

vergi veriyormu onu pek anlamam.

gelelim diğerlerine

iddaa, sayısal loto ve bunlara benzeyen birçok şans oyunlarından yurt dışındakilere patent parası ödüyoruz.