• 29-06-2010, 18:12:58
    #10
    Yardımcı olabilecek yokmu?
  • 29-06-2010, 18:13:32
    #11
    Üyeliği durduruldu
    noktaxxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Para vererek reklam veriyor diyorsunda

    -bedava dağıtılan yüzlerce adwords kuponlarını ben mi basıyorum ?
    -evlere kadar gönderilen kuponları ben mi yolluyorum ?
    -cep telefonlarına gelen xxx numarasına mesaj at kupon kazan saçmalıklarını benmi yapıyorum ?
    -helali hoşundan parası biriktiği halde hesapları ben mi banlıyorum ?
    -yada banlanan hesaplarda biriken paranın sen google tarafından geri ödendiğine şahit oldunmu hiç ?
    -yurtdışındaki webmasterlara 1 e 5 verirken burada 1 e 0,005 vererek süründüren ben miyim ?

    şimdi soruyorum sana kimi kime karşı koruyorsun !!!

    son mesajımdır konuya gokhans'ın TÜRK olması benim ona yardım etmem için yeterlidir ...
    bundan Öte Açıklama tanımam Yeltenim Cevap Yazmaya bile kalkma bence ayrıca Gokhan kardes Pm at aksam Eklerim reklamları istersen.
  • 29-06-2010, 18:16:58
    #12
    MC34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bundan Öte Açıklama tanımam Yeltenim Cevap Yazmaya bile kalkma bence ayrıca Gokhan kardes Pm at aksam Eklerim reklamları istersen.
    Gönderdim pm.

    Arkadaşın hitli sitesi yokmuş. Site arayışım devam ediyor. Yarım saat daha nette vaktim var umarım buluruzda hallederiz.
  • 29-06-2010, 18:22:52
    #13
    Üyeliği durduruldu
    noktaxxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Para vererek reklam veriyor diyorsunda

    -bedava dağıtılan yüzlerce adwords kuponlarını ben mi basıyorum ?
    -evlere kadar gönderilen kuponları ben mi yolluyorum ?
    -cep telefonlarına gelen xxx numarasına mesaj at kupon kazan saçmalıklarını benmi yapıyorum ?
    -helali hoşundan parası biriktiği halde hesapları ben mi banlıyorum ?
    -yada banlanan hesaplarda biriken paranın sen google tarafından geri ödendiğine şahit oldunmu hiç ?
    -yurtdışındaki webmasterlara 1 e 5 verirken burada 1 e 0,005 vererek süründüren ben miyim ?

    şimdi soruyorum sana kimi kime karşı koruyorsun !!!



    son mesajımdır konuya gokhans'ın TÜRK olması benim ona yardım etmem için yeterlidir ...

    Yazdıklarını okudum haklı olabilirsin .Fakat bilerek reklamlara tıklamak doğru birşey mi ? Haksız kazanç bana göre haramdır kul hakkıdır ne olursa olsun.

    -yurtdışındaki webmasterlara 1 e 5 verirken burada 1 e 0,005 vererek süründüren ben miyim ?

    Türkiyede binlerce dolar kazanan var hakkıyla . Herkes işini düzgün yapsa istediğini kazanır.Ne yazık ki biz Türkler çakalız ya Üye olmak için reklamlara tıklayın hilesi, Video sitelerinde video player şeklinde hileler daha bir çok hileyle parayı götürmeye çalışan çakallar olduğu sürece gevurlar 1 dolar alır biz Türkle 0.01 alırız.
  • 29-06-2010, 18:27:06
    #14
    Artık konunun özüne dönsek daha iyi olacak. 1,5 günde 7 dolar kazandırabilecek bir site arıyorum hala.
  • 29-06-2010, 18:44:33
    #15
    Üyeliği durduruldu
    noktaxxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Para vererek reklam veriyor diyorsunda

    -bedava dağıtılan yüzlerce adwords kuponlarını ben mi basıyorum ?
    -evlere kadar gönderilen kuponları ben mi yolluyorum ?
    -cep telefonlarına gelen xxx numarasına mesaj at kupon kazan saçmalıklarını benmi yapıyorum ?
    -helali hoşundan parası biriktiği halde hesapları ben mi banlıyorum ?
    -yada banlanan hesaplarda biriken paranın sen google tarafından geri ödendiğine şahit oldunmu hiç ?
    -yurtdışındaki webmasterlara 1 e 5 verirken burada 1 e 0,005 vererek süründüren ben miyim ?

    şimdi soruyorum sana kimi kime karşı koruyorsun !!!

    son mesajımdır konuya gokhans'ın TÜRK olması benim ona yardım etmem için yeterlidir ...
    Konuyu saptırdığım için üzgünüm arkadaşım. Ama dayanamadım bu sorulara yanıt vermek istiyorum.

    - Bedava basılan kuponlar, sadece deneme amaçlı kuponlar ve herkes, her firma, her site için tek bir reklam kuponu kullanabiliyorsunuz.

    - Birçok büyük firmanın yaptığı gibi hedef kitleye yani kobilere, webmasterlara tanıtım kanpanyaları yapıp adwordsün Türkiye'de yayılmasını istiyorlar. Burada bir yalnışlık.

    - Google'dan bahsettiğinizden emin misiniz? Helali hoştan kazançlar biriktiyse neden banlasın ki, her tıktan komisyon alıyor insanlar. Hiç boşuna banlıyor ve biriken paranın üstüne yatıyor demeyin, bu bir saçmalık. Kocaman bir firma ve reklamverenini koramak istiyor.

    - Yayıncıların denetlenmesi arttıkça daha çok mutlu oluyorum. Neden? Çünkü verdiğim reklamdan dönüşüm almaya başlıyorum.

    - Yurtdışında 1e 5 olayı işte tam senden kaynaklanıyor arkadaşım. Sen benim reklamıma potansiyelin olmamasına rağmen tıklarsan, benim gelirlerim düşer, ben de reklamlarımı 0.05den veririm, çünkü hakettiğin budur. Çünkü senin tıkların bana dönüşüm sağlamıyor. Neden bir satıştan 10 kazanırken sana 1 ödeyeyim ki?

    Ayrıca, işini düzgün yapan insan parayı hertürlü kazanıyor. Adwords'te istediğin siteyi hedefleyebiliyorsun ve ona özel ücretlendirebiliyorsun tıkları. Yani emin ol arkadaşım herkesin tıkı seninki gibi 0,05 değil.


    Konuyu açan arkadaşın böyle birşey ima etmediğini ben anladım, umarım kusura bakmaz, kendimi cevap vermek zorunda hissettim. Zira hep işin yayıncı tarafına bakıyorsunuz bu işin bir de yayıncı yönü var, google kıçından reklam çıkarmıyor.
  • 29-06-2010, 20:34:36
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Xempire adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu saptırdığım için üzgünüm arkadaşım. Ama dayanamadım bu sorulara yanıt vermek istiyorum.

    - Bedava basılan kuponlar, sadece deneme amaçlı kuponlar ve herkes, her firma, her site için tek bir reklam kuponu kullanabiliyorsunuz.

    - Birçok büyük firmanın yaptığı gibi hedef kitleye yani kobilere, webmasterlara tanıtım kanpanyaları yapıp adwordsün Türkiye'de yayılmasını istiyorlar. Burada bir yalnışlık.

    - Google'dan bahsettiğinizden emin misiniz? Helali hoştan kazançlar biriktiyse neden banlasın ki, her tıktan komisyon alıyor insanlar. Hiç boşuna banlıyor ve biriken paranın üstüne yatıyor demeyin, bu bir saçmalık. Kocaman bir firma ve reklamverenini koramak istiyor.

    - Yayıncıların denetlenmesi arttıkça daha çok mutlu oluyorum. Neden? Çünkü verdiğim reklamdan dönüşüm almaya başlıyorum.

    - Yurtdışında 1e 5 olayı işte tam senden kaynaklanıyor arkadaşım. Sen benim reklamıma potansiyelin olmamasına rağmen tıklarsan, benim gelirlerim düşer, ben de reklamlarımı 0.05den veririm, çünkü hakettiğin budur. Çünkü senin tıkların bana dönüşüm sağlamıyor. Neden bir satıştan 10 kazanırken sana 1 ödeyeyim ki?

    Ayrıca, işini düzgün yapan insan parayı hertürlü kazanıyor. Adwords'te istediğin siteyi hedefleyebiliyorsun ve ona özel ücretlendirebiliyorsun tıkları. Yani emin ol arkadaşım herkesin tıkı seninki gibi 0,05 değil.


    Konuyu açan arkadaşın böyle birşey ima etmediğini ben anladım, umarım kusura bakmaz, kendimi cevap vermek zorunda hissettim. Zira hep işin yayıncı tarafına bakıyorsunuz bu işin bir de yayıncı yönü var, google kıçından reklam çıkarmıyor.
    açıklama için tşk ederim. + rep

    bazıları sana - rep verecektir.
  • 30-06-2010, 01:04:21
    #17
    https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...-satisi-9.html

    Burada nasıl adsenseden çok para kazanılır kitabı satıyorsunuz ve 10 dolar için yardım istiyorsunuz o zaman kitap hiç bir ise yaramıyor mu?

    Yarıyorsa siz neden kullanmıyorsunuz?
  • 30-06-2010, 01:16:37
    #18
    Üyeliği durduruldu
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...-satisi-9.html

    Burada nasıl adsenseden çok para kazanılır kitabı satıyorsunuz ve 10 dolar için yardım istiyorsunuz o zaman kitap hiç bir ise yaramıyor mu?

    Yarıyorsa siz neden kullanmıyorsunuz?
    hocam çok iyi yakalamışsınız. Tebrikler ++ rep kesinlıkle