• 30-06-2010, 01:29:22
    #19
    Üyeliği durduruldu
    ben tik attim
  • 30-06-2010, 01:40:55
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Tık attım.
  • 30-06-2010, 01:43:04
    #21
    noktaxxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Para vererek reklam veriyor diyorsunda

    -bedava dağıtılan yüzlerce adwords kuponlarını ben mi basıyorum ?
    -evlere kadar gönderilen kuponları ben mi yolluyorum ?
    -cep telefonlarına gelen xxx numarasına mesaj at kupon kazan saçmalıklarını benmi yapıyorum ?
    -helali hoşundan parası biriktiği halde hesapları ben mi banlıyorum ?
    -yada banlanan hesaplarda biriken paranın sen google tarafından geri ödendiğine şahit oldunmu hiç ?
    -yurtdışındaki webmasterlara 1 e 5 verirken burada 1 e 0,005 vererek süründüren ben miyim ?

    şimdi soruyorum sana kimi kime karşı koruyorsun !!!

    son mesajımdır konuya gokhans'ın TÜRK olması benim ona yardım etmem için yeterlidir ...
    örnek vatandas teşekkürler katılıyorum bu arada bende tık attım
  • 30-06-2010, 09:58:40
    #22
    Üyeliği durduruldu
    adwords yayıncısıyım bedava param gidiyor Diye -rep yedik yardım amaclı yazdıgım bir cevaptan artık kimsenin durumu beni ilgilendirmiyor.
  • 30-06-2010, 11:48:40
    #23
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...-satisi-9.html

    Burada nasıl adsenseden çok para kazanılır kitabı satıyorsunuz ve 10 dolar için yardım istiyorsunuz o zaman kitap hiç bir ise yaramıyor mu?

    Yarıyorsa siz neden kullanmıyorsunuz?
    Helal olsun Hazar.
    Bu arada, arkadaşı savunanlara -repleri ben verdim. Karşı çıkanlara da +verdim. Sonra kim -'ledi diye dolanmayın da.
    Google şimdi sizi banlasa sonuna kadar haklıdır. Çünkü tıklanan reklamlar reklam verenin istediği şekilde dönüşüm sağlamayacak.
  • 30-06-2010, 15:45:37
    #24
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...-satisi-9.html

    Burada nasıl adsenseden çok para kazanılır kitabı satıyorsunuz ve 10 dolar için yardım istiyorsunuz o zaman kitap hiç bir ise yaramıyor mu?

    Yarıyorsa siz neden kullanmıyorsunuz?
    Kitapta kazandıran kelimeler yeralıyor. Kelimeleri kullanıp site açıp hit çekersen kazanırsın o tarafta bir sorun yok. Ancak kendi adıma buna ne zaman nede sermaye ayırabiliyorum. Zaten şuan daha farklı projelerle uğraşıyorum
    RitEmrE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Helal olsun Hazar.
    Bu arada, arkadaşı savunanlara -repleri ben verdim. Karşı çıkanlara da +verdim. Sonra kim -'ledi diye dolanmayın da.
    Google şimdi sizi banlasa sonuna kadar haklıdır. Çünkü tıklanan reklamlar reklam verenin istediği şekilde dönüşüm sağlamayacak.
    Beyler size kimse tıklayın demiyor. Zaten böyle birşeyi tasvip etmiyorumda. 2,8 dolar kaldı. Bakalım bugün gelirse bu para sorun çözülüyor yoksa bikaç sente 1 ay bekleriz olur biter.
  • 30-06-2010, 16:36:36
    #25
    Gökhan senin sitene girilmiyor ziyaretçi kaybediyorsun. Ayarlarını yapmadın mı?
  • 30-06-2010, 16:42:56
    #26
    demreli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    - rep insanlar para vererek reklam veriyor sen insanlık ölmedi diyerek reklamlara tıklıyorsun.Yazık!
    Senin için sitendeki reklamlara tıklanması mı önemli yoksa reklamverenlere iyi dönüş olması mı ? Şu kazanç işine gelince nedense insanlar birbirini kıskanmaya başlıyor.
  • 30-06-2010, 16:53:23
    #27
    Zkarademir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gökhan senin sitene girilmiyor ziyaretçi kaybediyorsun. Ayarlarını yapmadın mı?
    Blogger ücretli domainlere bazen erişiliyor bazen erişilmiyor. Ben daha çözüm bulamadım. Varmı çözümü?