• 30-06-2010, 17:11:01
    #28
    gokhans19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Blogger ücretli domainlere bazen erişiliyor bazen erişilmiyor. Ben daha çözüm bulamadım. Varmı çözümü?
    Evet GHS.GOOGLE.COM diye kullandığın adres yerine 216.239.38.21
    ip adresini yaz. Eğer CNAME kaydı yaptıysan onu da "A" kaydı yap düzeliyor.
  • 30-06-2010, 17:13:45
    #29
    Zkarademir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet GHS.GOOGLE.COM diye kullandığın adres yerine 216.239.38.21
    ip adresini yaz. Eğer CNAME kaydı yaptıysan onu da "A" kaydı yap düzeliyor.
    Dediğin gibi yaptım bakalım ayarlar oturunca açılacakmı görücez. Sağol..
  • 30-06-2010, 17:24:08
    #30
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hazar +
  • 30-06-2010, 17:27:23
    #31
    Üyeliği durduruldu
    Tıkladım.
  • 30-06-2010, 18:05:33
    #32
    gokhans19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dediğin gibi yaptım bakalım ayarlar oturunca açılacakmı görücez. Sağol..
    Açılmış siten şimdi
  • 01-07-2010, 11:48:28
    #33
    gokhans19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kitapta kazandıran kelimeler yeralıyor. Kelimeleri kullanıp site açıp hit çekersen kazanırsın o tarafta bir sorun yok. Ancak kendi adıma buna ne zaman nede sermaye ayırabiliyorum. Zaten şuan daha farklı projelerle uğraşıyorum


    Beyler size kimse tıklayın demiyor. Zaten böyle birşeyi tasvip etmiyorumda. 2,8 dolar kaldı. Bakalım bugün gelirse bu para sorun çözülüyor yoksa bikaç sente 1 ay bekleriz olur biter.
    Uygun görmediğin birşeyi nasıl başkasına önerirsin? Bu nasıl perhiz bu nasıl lahana turşusu demezler mi adama?
  • 01-07-2010, 13:11:04
    #34
    bu reklamları verenlerin cebinden para çıkıyormuş, milletin çoluğunun çocuğunun rızkını haksız yere yiyormuşsunuz hiç önemi yok yani.

    hiç Allah korkusu kalmamış. çok yazık.
  • 01-07-2010, 15:36:13
    #35
    RitEmrE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uygun görmediğin birşeyi nasıl başkasına önerirsin? Bu nasıl perhiz bu nasıl lahana turşusu demezler mi adama?
    Ben kime tıklayın diyorum birader? Ben tıklamayın diyorum terstenmi okuyorsun.

    aslanbash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu reklamları verenlerin cebinden para çıkıyormuş, milletin çoluğunun çocuğunun rızkını haksız yere yiyormuşsunuz hiç önemi yok yani.

    hiç Allah korkusu kalmamış. çok yazık.
    Bunu kimin için diyorsun? Çünkü ben tasvip etmiyorum zaten.

    Konu sonlanabilir..