Uygun görmediğin birşeyi nasıl başkasına önerirsin? Bu nasıl perhiz bu nasıl lahana turşusu demezler mi adama?
Ben kime tıklayın diyorum birader? Ben tıklamayın diyorum terstenmi okuyorsun.
bu reklamları verenlerin cebinden para çıkıyormuş, milletin çoluğunun çocuğunun rızkını haksız yere yiyormuşsunuz hiç önemi yok yani.
hiç Allah korkusu kalmamış. çok yazık.
Bunu kimin için diyorsun? Çünkü ben tasvip etmiyorum zaten.
Konu sonlanabilir..