noktaxxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Para vererek reklam veriyor diyorsunda

-bedava dağıtılan yüzlerce adwords kuponlarını ben mi basıyorum ?
-evlere kadar gönderilen kuponları ben mi yolluyorum ?
-cep telefonlarına gelen xxx numarasına mesaj at kupon kazan saçmalıklarını benmi yapıyorum ?
-helali hoşundan parası biriktiği halde hesapları ben mi banlıyorum ?
-yada banlanan hesaplarda biriken paranın sen google tarafından geri ödendiğine şahit oldunmu hiç ?
-yurtdışındaki webmasterlara 1 e 5 verirken burada 1 e 0,005 vererek süründüren ben miyim ?

şimdi soruyorum sana kimi kime karşı koruyorsun !!!

son mesajımdır konuya gokhans'ın TÜRK olması benim ona yardım etmem için yeterlidir ...
bundan Öte Açıklama tanımam Yeltenim Cevap Yazmaya bile kalkma bence ayrıca Gokhan kardes Pm at aksam Eklerim reklamları istersen.